З 6 жовтня Автоматична система самообслуговування абонентів доступна усім абонентам Інтертелеком. Тепер скористатися послугою можуть не лише користувачі Інтернету від компанії «Інтертелеком», але і користувачі інших Інтернет-провайдерів.
В вересні 2008 року Інтертелеком впровадив новий сервіс електронного самообслуговування - Автоматична Система Самообслуговування Абонентів. Завдяки цій сервісній послузі, абоненти Інтертелеком мають можливість отримати детальну інформацію по своєму особистому рахунку - стан рахунку (сальдо), пакет, акції, суму передплачених хвилин, суму активованих та неактивованих бонусів, залишок передплачених хвилин, а також об'єм витраченого та залишкового Інтернет-трафіку, рух коштів по номеру та грошові надходження на особистий рахунок. З правилами роботи Автоматичної Системи Самообслуговування Абонентів ТОВ «Інтертелеком» можна ознайомитися на сайті компанії www.intertelecom.ua або за телефоном 8 800 50 50 750. |