Оператор мобільного зв'язку «МТС-Україна» оголошує про впровадження та запуск платформи Total Call Completion Suite компанії Comverse, на якій базуються такі послуги як «Вам дзвонили!» (Who Called), «Є зв'язок!» (Notify ME) та «Я на зв'язку!» (Notify about ME).
Запроваджене рішення Total Call Completion Suite дозволяє обслуговувати більшу кількість абонентів в одиницю часу, забезпечує швидшу відповідь технологічної системи «МТС-Україна», а також менше навантаження системи в цілому. Таким чином, користувачі будуть більш оперативно отримувати необхідну ним інформацію, а також інші сервісні повідомлення. Платформа Total Call Completion Suite - це комплексне рішення, яке оптимізує сценарії обробки викликів і сервіси групи завершення дзвінків, формуючи єдине рішення для користувача, що збільшує результативність сесій зв'язку. Розподіляючи ресурси оператора, сервіси платформи Total Call Completion Suite мінімізують капітальні (САРЕХ) й оперативні витрати (OPEX), збільшуючи в той же час переваги оператора зв'язку та укріплюючи раніше впроваджені та діючі бізнес-кейси. «Наше головне завдання - забезпечити міжнародний рівень якості телекомунікаційних послуг, прийнятий у групі компаній МТС. Платформа Total Call Completion Suite - оптимальне рішення для того, щоб наші абоненти мали можливість користуватися кращими телекомунікаційними сервісами. Нам, як оператору, платформа дозволяє надати нашим клієнтам більший спектр послуг і можливостей, а також кращий сервіс за ту ж саму вартість. У свою чергу сервіси групи завершення викликів, засновані на платформі Total Call Completion Suite, дозволяють нашим абонентам бути впевненими в надійності послуг оператора, завжди залишатися на зв'язку і бути переконаними в тому, що вони не пропустять жодного дзвінка», - відзначив директор з маркетингу «МТС-Україна» Василь Лацанич. Платформа забезпечена системою управління через веб-інтерфейс, можливістю повідомлення за допомогою SMS та інструментами для формування автоматичних звітів, які надають повну статистичну інформацію для прийняття оптимально вивірених стратегічних маркетингових рішень. |