Мабіла Мабіла.Маркет Мабіла.Медіа Мабіла.Форум Мабіла.Софт Мабіла.Енциклопедія Мабіла.MMS Мабіла.Пошта
Мабіла.Медіа
Вівторок, 5 липня 2022 Русскоязычная версия |  Україномовна версія 

Мабіла.Медіа / Новини / Оператори / «МТС-Україна» впровадила платформу завершення викликів Total Call Completion Suite

Новини


Новинки
Виробники
Оператори
Київстар
МТС
life:)
Beeline
JEANS
TravelSiM
DJUICE
Гудлайн
Екотел
PEOPLEnet
Інтертелеком
Golden Telecom
Укртелеком
Інші оператори
Програмне забезпечення
Технології
Аналітика
Звідусіль

Статті


Огляди


Експорт
RSS
Підписка на новини
Підписка на новини
Add to Google
Листопад, 2008 р.
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

«МТС-Україна» впровадила платформу завершення викликів Total Call Completion Suite

Этот материал на русском языке
Коментарі 05.11.2008 16:36

Оператор мобільного зв'язку «МТС-Україна» оголошує про впровадження та запуск платформи Total Call Completion Suite компанії Comverse, на якій базуються такі послуги як «Вам дзвонили!» (Who Called), «Є зв'язок!» (Notify ME) та «Я на зв'язку!» (Notify about ME).

Запроваджене рішення Total Call Completion Suite дозволяє обслуговувати більшу кількість абонентів в одиницю часу, забезпечує швидшу відповідь технологічної системи «МТС-Україна», а також менше навантаження системи в цілому. Таким чином, користувачі будуть більш оперативно отримувати необхідну ним інформацію, а також інші сервісні повідомлення.

Платформа Total Call Completion Suite - це комплексне рішення, яке оптимізує сценарії обробки викликів і сервіси групи завершення дзвінків, формуючи єдине рішення для користувача, що збільшує результативність сесій зв'язку. Розподіляючи ресурси оператора, сервіси платформи Total Call Completion Suite мінімізують капітальні (САРЕХ) й оперативні витрати (OPEX), збільшуючи в той же час переваги оператора зв'язку та укріплюючи раніше впроваджені та діючі бізнес-кейси.

«Наше головне завдання - забезпечити міжнародний рівень якості телекомунікаційних послуг, прийнятий у групі компаній МТС. Платформа Total Call Completion Suite - оптимальне рішення для того, щоб наші абоненти мали можливість користуватися кращими телекомунікаційними сервісами. Нам, як оператору, платформа дозволяє надати нашим клієнтам більший спектр послуг і можливостей, а також кращий сервіс за ту ж саму вартість. У свою чергу сервіси групи завершення викликів, засновані на платформі Total Call Completion Suite, дозволяють нашим абонентам бути впевненими в надійності послуг оператора, завжди залишатися на зв'язку і бути переконаними в тому, що вони не пропустять жодного дзвінка», - відзначив директор з маркетингу «МТС-Україна» Василь Лацанич.

Платформа забезпечена системою управління через веб-інтерфейс, можливістю повідомлення за допомогою SMS та інструментами для формування автоматичних звітів, які надають повну статистичну інформацію для прийняття оптимально вивірених стратегічних маркетингових рішень.

Джерело: Мабіла
Коментарі
Panther 05.11.2008 17:30

Я и все пользователи МТС безумно рады, что компания _у себя внутри_ внедрила какую-то новую пасочку, но только пусть кто-то объяснить нормальным человеческим языком, что нового появиться в услугах МТС?
В противном случае это все не понятно зачем написано - компания "X" внедрила у себя в туалетах новые сидушки, теперь сотрудники компании будут быстрее справлять свою нужду и приступать к обязанностям, что позитивно скажеться на количестве обслуженных клиентов. Правда бред? А вот чем эта статья от этого отличается?


Glavred 05.11.2008 18:07

Так написано же:
"Внедренное решение Total Call Completion Suite позволяет обслуживать большее количество абонентов в единицу времени, обеспечивает более быстрый отклик технологической системы «МТС-Украина», а также меньшую нагрузку системы в целом. Таким образом, пользователи будут более оперативно получать необходимую им информацию, а также другие сервисные уведомления."
Вроде как должно быть понятно.


Ви хочете залишити коментар?
Тільки зареєстровані й авторизовані користувачі можуть залишати коментарі
Зареєструйте «Мабіла.Паспорт» або авторизуйтесь, якщо Ви вже зареєстровані.
Этот материал на русском языке Підписатися RSS
Якщо у вас є зауваження, доповнення, побажання, або ви виявили неточність у цьому матеріалі — повідомте редакцію.
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
Пошук
 

Останні новини

Актуальні теми

Мабила.Маркет.Рейтинг

Рейтинг мобильных телефонов по версии торговой системы «Мабила.Маркет»

1.

Про проект · Зворотній зв`язок · Експорт новин · Архів новин · Підписка на новини · Правова інформація

Русскоязычная версия |  Україномовна версія 

© «Мабіла», 2006—2011.
Усі права захищено.

bigmir)net TOP 100