Мабіла Мабіла.Маркет Мабіла.Медіа Мабіла.Форум Мабіла.Софт Мабіла.Енциклопедія Мабіла.MMS Мабіла.Пошта
Мабіла.Медіа
П`ятниця, 23 серпня 2019 Русскоязычная версия |  Україномовна версія 

Мабіла.Медіа / Статті / VIP-інтерв'ю / Римма Галаса, Alcatel Mobile Phones: «Найкраща реклама для нашого телефону — це доступна ціна»

Новини


Статті


Програмне забезпечення
Дослідження
Техноманія
Цифрові фото-відеокамери
Аналітика
Репортажі
VIP-інтерв'ю
Колонка редактора

Огляди


Експорт
RSS
Підписка на новини
Підписка на новини
Add to Google
Червень, 2008 р.
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
            01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Римма Галаса, Alcatel Mobile Phones: «Найкраща реклама для нашого телефону — це доступна ціна»

Этот материал на русском языке
Коментарі 27.06.2008

Кілька років тому французька телекомунікаційна компанія Alcatel продала свій мобільний підрозділ і з того часу про мобільні телефони під брендом Alcatel з'являлося все менше й менше новин. Про те, як зараз справи в мобільного бренду, ми вирішили поцікавитися в Римми Галаси — директора департаменту мобільних телефонів Alcatel.

mabila_small.jpg Розкажіть детальніше про те, чим на сьогодні є бренд ALCATEL

Р.Г: В 2005 році в компанії ALCATEL відбулася реструктуризація, пов'язана зі зміною форми власності, у результаті якої департамент мобільних телефонів (ALCATEL Mobile Phone Division) перейшов у підпорядкування китайського концерну TCL Communications. Відповідно до умов досягнутої домовленості, тепер цьому концерну належить право на використання бренду ALCATEL і виробництво продуктів під цим брендом. Оскільки не багато користувачів мобільних телефонів проінформовані про факт змін, що відбулися, нас дотепер дуже часто співвідносять із компанією ALCATEL-Lucent (компанії ALCATEL й Lucent торік об'єдналися, прим. ред.). Сьогодні, на європейському ринку й ринках країн Африки й Америки продукцію під брендом ALCATEL представляє підрозділ концерну TCL Communications-компанія TCT Mobile International, найближчим часом представництво цієї компанії буде відкрито й в Україні. Концерн TCL Mobile займається випуском мобільних телефонів під однойменним брендом, однак ця продукція представлена, винятково в азіатських країнах, таких як Китай, Гонконг й ін.

mabila_small.jpg Раніше ALCATEL був добре відомий і користувався довірою українських споживачів, зараз же він майже забутий. Як ви плануєте відроджувати довіру до бренду?

Р.Г: Говорити про те, що бренд забутий – перебільшення, і цього не варто робити. У нашого продукту, як і колись, є свої шанувальники й цінителі. Справа в тому, що зміна власника передбачає повну реструктуризацію. Починаючи з 2005 року, нам довелося заново створювати діяльність мобільного підрозділу, налагоджувати роботу менеджменту, реформувати фінансову  діяльність і повністю змінювати структуру продажу.

ALCATEL — єдиний прибутковий бренд із В-брендов у світі

Для того щоб ви зрозуміли глобальність змін, наведу невеликий приклад, до2006 року практично 90% телефонів під брендом ALCATEL, продавалися за допомогою операторів (так працює наша компанія на ринках всіх країн). А тепер ALCATEL виходить на дистрибуторський ринок, оскільки в Україні, як і в інших країнах СНД, ринок дистрибуторський.

А що стосується довіри до бренду, на мій погляд, його відроджувати не потрібно, його потрібно підтримувати — а найкращий спосіб зміцнення довіри покупців до продукту — це якісний продукт.

mabila_small.jpg Чому компанія ALCATEL продала свій мобільний підрозділ?

Р.Г: По-перше, насамперед, тому що це було вигідно. А якщо говорити мовою бізнесу, то компанія ALCATEL, переважно працювала  на ринку BtoВ, і схеми роботи й взаємодії з ринком для масового споживача не вписувалися в загальну структуру її діяльності.

Навіть бюджетнi апарати Alcatel виготовленi з використанням якісних матеріалiв (наприклад, покриття “soft touch”), що надає їм зовсім іншого зовнішнього вигляду

По суті, на мобільні телефони, що приносять набагато менше прибутку, ніж інші продукти компанії, доводилося витрачати набагато більше коштів. Таким чином,  підрозділ мобільних телефонів для компанії ALCATEL виявилося не настільки прибутковим. Тому було ухвалено рішення передоручити цей підрозділ іншій компанії, у якої є досвід роботи зі споживчим товаром. Але завдяки грамотно виробленій стратегії вже через рік  після реструктуризації, наш мобільний підрозділ досяг відмітки беззбитковості, і на сьогоднішній день ALCATEL — єдиний прибутковий бренд із В-брендів у світі (про долю інших В-брендів, таких як  Sagem, BenQ наш читач знає).

Ринок мобільного зв'язку зараз дуже конкурентний і ми маємо всі підстави говорити про те, що наша торговельна марка залишається єдиним прибутковим альтернативним брендом і на Україні.

mabila_small.jpg Як зараз компанія оцінює свою ринкову частку? Які плани на її збільшення?

Р.Г: Ринкова частка нашого продукту невелика – 1%, однак серйозні інвестиції в бренд ALCATEL розпочинаються тільки зараз. Для нас тепер дуже важливо зберегти й зміцнити свої позиції й вибрати правильну стратегію. За останні кілька років, ми пережили кілька еволюційних етапів: в 2006 році ALCATEL випустив на ринок доступні за ціною телефони початкового рівня, що мають інноваційних дизайн. У другому півріччі, завдяки правильно обраній стратегії, компанія досягла відмітки беззбитковості, а модельний ряд поповнився доступними телефонами з камерою. В 2007 році компанія продовжила нарощувати темпи росту, і користувачі одержали можливість вибирати вже із трьох груп пристроїв, останніми з яких, з'явилися мультимедійні телефони початкового рівня за конкурентною, як і колись, ціною. Так само торік наша компанія почала робити телефони стандарту CDMA. З одним з найбільших українських CDMA-операторів була укладена угода, й тепер в Україні представлені ще й CDMA-термінали ALCATEL.

mabila_small.jpg Зараз практично всі випущені й анонсовані пристрої перебувають у бюджетному сегменті, чи планується розширити продуктову лінійку на інші сегменти?

Р.Г: У модельному ряді ALCATEL можна знайти телефони різного функціонального рівня, однак ціновий сегмент наших телефонів належить до категорії середнього й низького рівня. І основною перевагою нашого продукту ми вважаємо саме оптимальне співвідношення ціни і якості.

Найбільш недорога модель OT-E101, вартість якої не перевищує 250грн., а найдорожча, топова модель — Alcatel OT-V770 буде доступна за ціною близько 900 грн

Доступність є основою позиціювання наших телефонів. Ми завжди працювали в цих сегментах і не збираємося змінювати свою стратегію, а навпаки хочемо зміцнити свої позиції. Ми вважаємо, що ситуація на українському ринку складається вбік нестачі саме бюджетних моделей.

Ринкові тенденції підтверджують актуальність бюджетників для України й інших країн СНД.

mabila_small.jpg Невід'ємною частиною просування бренду є маркетингова діяльність. Як щодо цього справи у Вас?

Р.Г: На сьогодні стратегія нашого керівництва така, що ми вважаємо більше доцільним вкладати маркетингові кошти (тобто ті засоби, які ми могли б вкладати в рекламу) у просування всередині дистриб'юторських мереж, а так само в ціну кінцевого споживчого продукту. Ми вважаємо, що краща реклама для нашого телефону — це доступна ціна.

mabila_small.jpg Чи Планує TCT Mobile випускати двосімні телефони під брендом ALCATEL?

Р.Г: У планах у нас поки такого немає. Але, я думаю, що якщо на ринку буде реальний попит на дуал-сіми, то згодом такий термінал з'явиться й під брендом ALCATEL.

mabila_small.jpg Які новинки під брендом ALCATEL варто очікувати на українському ринку в найближчому майбутньому?

Р.Г: Загалом в 2008 році наша компанія планує випустити близько 30 новинок. Бюджетні моделі цього року будуть відрізнятися витонченим стильним дизайном, товщина термінала складе всього 13 мм. З нововведень у наших бюджетниках з'явиться FM-радіо.

Для тих, хто любить експериментувати, ми розробили моделі сімейства Life: модем One TOUCH X020 (з підтримкою технології HSDPA) і модель OT-Sport (X708).

Дуже жіночні телефони сімейства Flavor, такі як OT-E227, це сімейство поповниться ще кількома яскравими моделями, які будуть виведені на ринок наприкінці року. Стильні мультимедійні унісекс-моделі: OT-S621 й OT-V770. До речі, OT-V770 приверне увагу як модників, так і модниць, ця модель виглядає дуже елегантно як у білому, так і в класичних чорних кольорах. До того ж на ринку з'являться нові моделі нашого дизайнерського дому BrandDesignLab, у співробітництві з яким раніше була розроблена серія ELLE, а на початку року був представлений телефон Playboy.

Як відзначила пані Галаса, до кінця цього року до продажу надійде чимало мобільних новинок під брендом Alcatel, серед яких хочеться відзначити наступні моделі:

OT_270

V270 – стильна розкладушка бюджетного класу, важливою особливістю якої є тривалий час роботи від одного заряду акумулятора (до 10 годин у режимі розмови). Вартість цієї моделі не перевищить 450 грн.

OT_621

Модель S621 – стильний моноблок бюджетного класу, оснащений 1,3 МП камерою, а також підтримкою Bluetooth-стереопрофілю (A2DP) і більшості мультимедійних форматів. У продажу ця модель з'явиться ближче до кінця літа й буде коштувати не більше 100 у.о.

OT_770

V770 – концепт 2-го кварталу, моноблок з витонченим стильним дизайном, 1,9-дюймовим дисплеєм, 1,3 МП камерою й потужним MP3-плеєром. У продажі з'явиться в середині липня, за попередньою ціною близько 900 грн.

OT_Sport

OT Sport (I650) — концепт-модель 3-го кварталу, розроблена спеціально для людей, які ведуть активний спосіб життя. Ця модель оснащена Li-Ion батареєю ємністю 1000 мАг,  завдяки якій у режимі очікування телефон пропрацює практично місяць. Ціна цього апарата складе не більше 150 у.о.

 

Джерело: Мабіла
Автор: Анастасія Різоль
Коментарі
Ви хочете залишити коментар?
Тільки зареєстровані й авторизовані користувачі можуть залишати коментарі
Зареєструйте «Мабіла.Паспорт» або авторизуйтесь, якщо Ви вже зареєстровані.
Этот материал на русском языке Підписатися RSS
Якщо у вас є зауваження, доповнення, побажання, або ви виявили неточність у цьому матеріалі — повідомте редакцію.
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
Пошук
 

Останні новини

Актуальні теми

Мабила.Маркет.Рейтинг

Рейтинг мобильных телефонов по версии торговой системы «Мабила.Маркет»

1.

Про проект · Зворотній зв`язок · Експорт новин · Архів новин · Підписка на новини · Правова інформація

Русскоязычная версия |  Україномовна версія 

© «Мабіла», 2006—2011.
Усі права захищено.

bigmir)net TOP 100