Мабіла Мабіла.Маркет Мабіла.Медіа Мабіла.Форум Мабіла.Софт Мабіла.Енциклопедія Мабіла.MMS Мабіла.Пошта
Мабіла.Медіа
П`ятниця, 23 серпня 2019 Русскоязычная версия |  Україномовна версія 

Мабіла.Медіа / Статті / VIP-інтерв'ю / Інтерв'ю з Нітіном Судом - генеральним директором Fly-mobile

Новини


Статті


Програмне забезпечення
Дослідження
Техноманія
Цифрові фото-відеокамери
Аналітика
Репортажі
VIP-інтерв'ю
Колонка редактора

Огляди


Експорт
RSS
Підписка на новини
Підписка на новини
Add to Google
Лютий, 2008 р.
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
        01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Інтерв'ю з Нітіном Судом - генеральним директором Fly-mobile

Этот материал на русском языке
Коментарі 12.02.2008

Мобільні телефони під брендом Fly відомі українським споживачам відносно недавно. Але, незважаючи на це, бренд зайняв уже п'яту позицію за кількістю продажів мобільних телефонів в Україні. У чому секрет успіху ми спробували довідатися в Нітіна Суда - генерального директора Fly-mobile та Катерини Джуран — трейд маркетинг менеджера компанії.

Дійсно, успіх бренда Fly викликає обурення в багатьох конкурентів і змушує «кусати лікті» багатьох топ-менеджерів найбільших світових вендорів, представлених в Україні. Але, як зізнався Нітін Суд журналістам нашого сайту, успіх багато в чому залежить від клієнтоорієнтованості. Для того щоб бути успішним, потрібно знати, чого хочуть споживачі й догоджати цим потребам.

Мабіла: За останній рік популярність бренда Fly дуже зросла, як ви плануєте розвиватися цього року?

Н.С.: Важливо прислухатися до бажань споживача й пропонувати телефони, яких вимагає ринок. На сьогодні в Україні Fly займає 5-е місце за популярністю серед виробників телефонів. У Росії ми теж тримаємо непогані позиції, в Індії навіть краще — там Fly після Nokia вже номер другий. Що на цьому ринку добре — телефон, це не телевізор, який ти купуєш раз на п'ять років. Телефон ти купуєш раз на рік, губиш, або ламаєш - купуєш новий. Головне розуміти, що цей ринок постійно вимагає інновацій. Треба не забувати, що ми працюємо на споживача й для споживача, тоді ми будемо й третім і другим номером.

Катерина:Потреби клієнта збільшуються, ми намагаємося встигати за ними. Ми зараз намагаємося зламати стереотип неякісного китайського телефону, я думаю багато хто помітив, як сильно за період з 2006 року в нас змінилася лінійка телефонів. Зараз для нас пріоритетом є якість і технологічність продукції, і, я думаю, такими темпами ми незабаром зможемо скласти гідну конкуренцію топовим брендам.

Мабіла: З якими вендорами ви зараз працюєте? Раніше були Toshiba, Bird, чи змінилося щось на сьогодні?

Н.С.: В Fly три своїх заводи - два в Китаї й один у Південній Кореї. З Toshiba ми поки не працюємо, з ними ми плануємо зробити телефони покоління 5G, але 5G - це поки що ще далеке майбутнє не тільки для України, а й для всіх інших країн. За нашими прогнозами зв'язок 5-го покоління очікувався до 2008-2009 року, але, як бачимо, Україна тільки підійшла до початкового етапу формування 3G-зв'язку. Тому ми на якийсь час відклали плани на спільні проекти з Toshiba.

Мабіла: Тобто ви поки зосереджені тільки на своїх виробничих потужностях?

Н.С.: Так, ми в основному розраховуємо на себе. Недавно ми придбали 2 заводи, які раніше належали компанії Philips.

Катерина: Ми зараз підключаємо до розробки телефонів дуже великі дизайн-хаузи. Так, наприклад, багато телефонів з нашої останньої лінійки розроблялись одним із відомих французьких дизайн-хаузів.

Н.С.: Так само, ми вважаємо, що останнім часом, Америка успішно привносить свіжі ідеї у виробництво телефонів. Раніше Сполучені Штати серйозно відставали в цьому бізнесі, але тепер, як ми бачимо на прикладі Apple, у них дуже гідний дизайн. Зараз ми співробітничаємо з компанією, що займалася розробкою дизайну iPod. Дизайн нових телефонів Fly буде виконаний за участю цієї компанії.

Мабіла: Тобто від Fly можна чекати моноблоків з повністю сенсорним екраном?

Н.С.: Цілком. Цього року ми плануємо ввести дуже багато інновацій. Минулий квартал у нас видався дуже й дуже успішним, завдяки надходженню в продаж двосімника B700, і нам дуже сподобалося, як споживач на це відреагував. B700 - недешевий телефон, але попит говорить про те, що споживач вже довіряє бренду Fly. Із всіх великих виробників, ми одними з перших зробили двосімник. Ми керувалися винятково попитом. В інших країнах подібне рішення не вітається. Чому, приміром, Nokia не зробила двосімний телефон раніше? Тому що, практично скрізь у Європі, це викликало б протест із боку компаній-операторів. А Fly хоче робити те, що вигідно споживачеві. До речі, до березня з'явиться ще один дуалсім від Fly з новим дизайном - це буде найтонший двосімник у світі.

Мабіла: Яка буде цінова політика Fly цього року?

Н.С.: Двосімники ми хочемо привести до суми в 200 у.о. Ми думаємо, що покупець двосімного телефону - це всього 2-3 основних типи споживачів, наприклад, студент, що хоче заощадити на операторських тарифах. В700 сам по собі досить доступний за ціною, а наступний буде ще доступнішим, щоб не тільки київський студент міг собі дозволити цей телефон, а ще й, наприклад, студент із Бердичева. І попит на В700 виправдує наші припущення - ми не очікували такої реакції, величезна кількість телефонів цієї моделі, розходилося за 1-2 дня.

Катерина: Навіть у представництво дзвонили люди, щоб довідатися, коли телефон з'явиться в продажі, за якою ціною й де його можна буде купити. Чималий інтерес виявляли й корпоративні клієнти - а це говорить про те, що не тільки студентам необхідний подібний телефон. Для ділових людей, дуалсім - це можливість поєднати робочий і особистий номер мобільного.

Н.С.: На тлі Samsung Fly виграє за рахунок ціни й формфактора - на моноблок попит більший.
А взагалі в модельному ряді в нас дуже багато інновацій. Наприклад, MC-100 - перший у цьому кварталі потужний музично-розважальний телефон від Fly зі стереозвуком і можливістю завантажувати величезну кількість ігрових форматів, у ньому підтримуються різні платформи. Компактний і легкий телефон із чіпсетом Yamaha оснащений 2-х мегапіксельною камерою. Ми думаємо, коштувати він буде близько 250 у.о. і розраховуємо на його чималий успіх.

Ще одна новинка - продовження Fly HUMMER HT1, але цей буде більш витонченим і тоншим.

Коштувати він буде в межах 210-220 у.о. Родзинка цього телефону – 750 годин роботи в режимі очікування. Батарея в ньому звичайна, але використовувана технологія – софтверна (програмна), дозволяє мінімально експлуатувати ресурс батареї. 30 днів у режимі очікування та 7 днів у режимі розмови. Як справжній Hummer - ти пішов на риболовлю на тиждень і не переживаєш про те, що телефон розрядиться.

Це молодіжна модель, музична й компактна, ціна її буде дещо більше 100 у.о. Що стосується технологічних інновацій - це наш перший 3G-телефон.

Підтримує HSDPA, можливість відеодзвінків, але він поки ще в процесі тестування. І тут, як і в усьому, наш принцип полягає в тому, щоб зробити навіть 3G-технологію набагато більш доступною. Цей телефон був зроблений в Польщі, з використанням принципу дизайну BlackBerry.

Цей сенсор випускає тільки один завод у Японії. Відеодзвінки, швидкісний Інтернет – коли в Україні 3G нарешті-то ввійде на повну силу, це буде революція. Телефони під зв'язок третього покоління згодом, думаю, стануть більш доступними – у районі 300 у.о. Цього року ми плануємо випустити в продаж біля 25-ти нових телефонів, будуть і нововведення, і різні цікаві рішення. Іміджеві – на зразок Fly HUMMER, плануємо ще й Levi’s-Fly у версії limited edition. Co-branding, як зараз ми бачимо за прикладом Fly HUMMER й Fly Playboy – дуже вдале рішення. Забавно, до речі, як показує практика, Fly Playboy, що зараз продається в Англії й Польщі – це телефон зовсім навіть не для дорослих чоловіків або жінок. Його основна аудиторія – це хлопці й дівчата років 11-13. Fly Playboy представлений у двох кольорах– рожевому і чорному, чорний для хлопців, а рожевий для дівчат.

Мабіла: Як Fly планує розширювати лінійку смартфонів і чи планує?

Н.С.: Смартфони, на нашу думку, втрачають свою цінність в умовах маленької швидкості передачі даних існуючих мереж, тому ми смартфони притримаємо для 3G. Занадто багато функцій смартфона на базі зв'язку 2-го покоління залишаються незатребуваними. У підсумку смарфони використовуються не зовсім за призначенням, і, скоріше, свідчать про статус користувача. Ми думаємо, що вже прийшов час Україні прийняти зв'язок нового покоління. Якщо тут підтримають 3G - то ви побачите найбільшу революцію в мобільному середовищі – найбільшу після винаходу SMS. SMS змінили ставлення людей до телефонів. До них мобільний телефон використовувався рідко, але з їхньою появою, мобільний перетворився в невід'ємний атрибут. Так само буде й з новим поколінням зв'язку.

Мабіла: чи Буде ще яка-небудь техніка виходити під брендом Fly?

Н.С.: Так, ми збираємося налагодити виробництво й продаж цифрових фотоапаратів і вже почали працювати над цим. Це будуть так звані цифрові мильниці, але гарної якості. Так само плануємо випускати навігаційні системи GPS. У Росії вони вже продаються під брендом Fly. В Україні складніше, тут труднощі з GPS полягають в тому, що поки немає гідної й повноцінної програмної підтримки.

Серед інших інновацій, у недалекому майбутньому від Fly можна чекати навіть от таке чудо техніки з можливістю прийому телевізійного сигналу.

З нетерпінням очікуємо новинок від Fly, огляди яких мабільщики побачать одними з перших.

Джерело: Мабіла
Автор: Анастасія Різоль
Коментарі
Ви хочете залишити коментар?
Тільки зареєстровані й авторизовані користувачі можуть залишати коментарі
Зареєструйте «Мабіла.Паспорт» або авторизуйтесь, якщо Ви вже зареєстровані.
Этот материал на русском языке Підписатися RSS
Якщо у вас є зауваження, доповнення, побажання, або ви виявили неточність у цьому матеріалі — повідомте редакцію.
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
Пошук
 

Останні новини

Актуальні теми

Мабила.Маркет.Рейтинг

Рейтинг мобильных телефонов по версии торговой системы «Мабила.Маркет»

1.

Про проект · Зворотній зв`язок · Експорт новин · Архів новин · Підписка на новини · Правова інформація

Русскоязычная версия |  Україномовна версія 

© «Мабіла», 2006—2011.
Усі права захищено.

bigmir)net TOP 100