Мабіла Мабіла.Маркет Мабіла.Медіа Мабіла.Форум Мабіла.Софт Мабіла.Енциклопедія Мабіла.MMS Мабіла.Пошта
Мабіла.Медіа
Понеділок, 18 листопада 2019 Русскоязычная версия |  Україномовна версія 

Мабіла.Медіа / Статті / VIP-інтерв'ю / Нільс Нільсен: Україна для Nokia - це стратегічно важливий ринок

Новини


Статті


Програмне забезпечення
Дослідження
Техноманія
Цифрові фото-відеокамери
Аналітика
Репортажі
VIP-інтерв'ю
Колонка редактора

Огляди


Експорт
RSS
Підписка на новини
Підписка на новини
Add to Google
Квітень, 2008 р.
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Нільс Нільсен: Україна для Nokia - це стратегічно важливий ринок

Этот материал на русском языке
Коментарі 04.04.2008

Nokia — світовий лідер серед виробників мобільних телефонів. Кожен третій мешканець планети Земля використовує телефон Nokia. Серед українців майже кожен другий — власник Nokia. Дивлячись на такий успіх на нашому ринку, корпорація Nokia внесла зміни у свою структуру й призначила нового відповідального на ринку України й Молдови.

1 січня 2008 року, у зв'язку із глобальною реструктуризацією корпорації Nokia, був змінений статус українського ринку, який тепер є окремою бізнес-одиницею в рамках кластера Євразія. Генеральним менеджером Nokia в Україні й Молдові призначений Нільс Нільсен (Niels M.Nielsen). На посаду менеджера з маркетингу була призначена Елліна Лебедєва, яка займала раніше посаду директора з продажу в Україні й Молдові. Однією із причин набуття Україною незалежного статусу стала успішна робота українського офісу під керівництвом Елліни Лебедєвої. Із приводу нового призначення й про плани розвитку бренду Nokia в Україні ми й вирішили поспілкуватися з генеральним менеджером Nokia в Україні, паном Нільсеном.

mabila_small.jpg Що стало причиною вашого призначення на посаду генерального менеджера Nokia в Україні?

nokia_logo.jpg (Н.Н.): У глобальному плані, в компанії Nokia відбулися деякі зміни — реструктуризація. Україна для Nokia — це стратегічно важливий ринок, і у зв'язку із цим виникла необхідність у призначенні генерального менеджера. Як ви знаєте, раніше такої позиції для України в принципі не було, але зараз у цьому виникла необхідність.

mabila_small.jpg Як ви оцінюєте проведену роботу в цьому регіоні до вашого призначення?

nokia_logo.jpg (Н.Н.): Не можна не відзначити ту фантастичну роботу, яка була проведена за останні 2-3 роки, коли офіс очолювала Елліна Лебедєва. Результати дуже гарні, у нас тут велика частка ринку, а лояльність споживачів на високому рівні. Із всієї проробленої роботи я можу вказати кілька ключових досягнень:

  • створена міцна споживча платформа;
  • налагоджені гарні контакти з ритейлерами;
  • маркетингова активність була спрямована в правильне русло;

Приплив відвідувачів у магазини збільшився саме завдяки правильній маркетинговій активності в різних ритейлерських мережах.

mabila_small.jpgЯкі нагальні питання ви плануєте вирішити, і які глобальні завдання ви перед собою ставите як генеральний менеджер Nokia в Україні?

nokia_logo.jpg (Н.Н.): За ці три місяці, які я тут перебуваю, мені потрібно було зрозуміти, що за люди працюють в офісі, скласти враження про внутрішні взаємини в команді. Перш ніж сюди приїхати, я вивчав ринок України, а за ці три місяці в мене була можливість безпосередньо провести досить багато зустрічей зі споживачами, поспілкуватися з ними й зрозуміти ситуацію. Одне з основних завдань на сьогодні — розширення штату, ми плануємо посилювати його. Я проводжу багато зустрічей з потенційними пошукачами, основні вакансії стосуються позицій маркетингу й продажу. Крім того, у зв'язку з реорганізацією, ми проводимо багато тренінгів для вже існуючого персоналу, й вони підшуковують необхідних людей на позиції маркетингу. Зокрема, для мене, як для керівника офісу, дуже важливо, щоб тут працювала сильна команда, і ми продовжуємо працювати над її посиленням, навіть незважаючи на те, що пророблена раніше робота дала дуже гарні результати.

Що стосується глобальних завдань, то Nokia — це дуже сильний бренд, дуже велика компанія. Відповідно, ті глобальні завдання, які ставить перед собою Nokia у світі, є й моїми безпосередніми завданнями на українському ринку. Для нас дуже важливий той рівень сервісу, який ми надаємо нашим споживачам, і на сьогодні ми проводимо окрему дуже серйозну роботу з партнерами й дистриб'юторами. Ми повинні бути впевнені, що ми працюємо з надійними партнерами. Оскільки ми не тільки просуваємо наявні сервіси в наших терміналах, а так само вводимо й нові — такі як підтримка відео, музики, послуги покоління 3G, нам дуже важливо знати, що ми працюємо з людьми, які правильно й коректно доносять те, що хоче донести компанія Nokia до споживача.

mabila_small.jpgЯкі новинки очікуються на українському ринку мобільних телефонів цього року, продовження яких лінійок і технологій заплановано?

nokia_logo.jpg (Н.Н.): Як ви знаєте, ми працюємо в п'ятьох сегментах, і новинки цього року очікуються в кожному з них. У лінійках продуктів Nokia є дуже популярні моделі, у яких споживач дійсно зацікавлений, і ми будемо продовжувати їхній розвиток. Якщо говорити про мої особисті вподобання, то можу назвати три зі своїх улюблених телефонів — це мій N95 на 8 ГБ, Nokia 6500 Classic, а так само вся серія XpressMusic, що користується неймовірною популярністю в покупців.

mabila_small.jpgНам було цікаво, що генеральний менеджер Nokia думає із приводу широко реалізованих китайських підробок під відомий бренд і показали йому горезвісну Nckia 5700+.

nokia_logo.jpg (Н.Н.): Зрозуміло, що в такому випадку Nokia, природно, не може гарантувати якість. Але таким підробкам неможливо запобігти, оскільки це основне свідчення популярності бренду. Подібні тенденції переслідують продукцію компанії Nokia так само, як і продукцію відомих брендів як Gucci й Dolce & Gabbana.

mabila_small.jpg Що нового й цікавого взяла для себе Nokia на Mobile World Congress 2008?

nokia_logo.jpg (Н.Н.): У першу чергу, з MWC 2008 я виніс для себе розуміння того, що на сьогоднішній день мобільні комунікації й інтернет-комунікації об’єднуються. Такі компанії як Google, Yahoo, Microsoft домовляються з виробниками телефонів про спільні проекти. І знов-таки, повертаючись до теми реорганізації Nokia, на мій погляд, це дуже правильний крок, оскільки це дозволить нам бути ближче до кінцевого споживача й, крім того, поліпшувати сервіси, які ми пропонуємо, зокрема, такі як GPS, музика й відео.

Мабіла.Досьє

nils_nilsen_big.jpgНільс Меллер Нільсен (Niels Moller Nielsen)

Дата народження: 30 серпня 1969 р.

Сімейний стан: Одружений, 1 дитина

Серпень 1990 — лютий 1998: Менеджер відділу інвестицій Jyske Bank
Лютий 1998 — лютий 2000: Старший менеджер з продажу компанії O Kavli A/S — (FMCG, Данія)
Лютий 2000 — лютий 2004: Менеджер з продажу Orange (канали ритейла й B2B)
Лютий 2002 — лютий 2004: Бізнес-менеджер Kellogg’s — Сфера відповідальності — продаж ритейлерам, оптовикам і дистриб'юторам
Лютий 2004 — грудень 2005: Менеджер з продажу Nokia у Данії
Клієнти — оператори Orange і TDC, а також всі ритейлери в Данії
Січень 2006 — грудень 2007: Директор з продажу Nokia в Скандинавії. Сфера відповідальності — всі продажі Nokia в Норвегії, Швеції, Данії й Ісландії (як операторам, так і дистриб'юторам)
Починаючи із січня 2008 року: Генеральний менеджер Nokia в Україні

Освіта:

  • Бізнес-школа Aalborg (1986 — 1989);
  • Внутрішні тренінги й освітні курси France Telecom з напрямку «Фінансовий менеджмент».

Про Nokia
Nokia — це фінська корпорація зі штаб-квартирою в Еспу, Фінляндія. Корпорація Nokia почала працювати в сфері виробництва сучасного телекомунікаційного устаткування із середини 1960-х. рр. Наприкінці 80-х рр. Nokia стала одним з основних розробників устаткування стандарту GSM і в 1987 р. випустила на ринок перший стільниковий телефон. Nokia виробляє як мобільні термінали (бізнес-групи Mobile Phones, Multimedia й Enterprise Solutions), так й устаткування для операторів стільникового й фіксованого зв'язку (підрозділ Networks). З жовтня 2005 р. корпорацію Nokia очолює Оллі-Пекка Калласвуо (Olli-Pekka Kallasvuo). Nokia — публічна компанія, акції якої котируються на Хельсінській, Стокгольмській , Франкфуртській і Нью-Йоркській біржах.

Корпорація Nokia — лідер ринку мобільних телефонів. За даними дослідницького агентства Strategy Analytics, загальносвітова ринкова частка продукції Nokia в 2007 році склала 38,8% (продано 437,1 млн. телефонів).

Для порівняння:

Samsung — 14,3% (продано 161,2 млн. телефонів)
Motorola — 14,1% (159 млн. телефонів)
SonyEricsson — 9,2% (103,4 млн. телефонів)
LG Electronics — 7,2% (80,5 млн. телефонів)

Інші виробники мобільних телефонів займають 16,4% ринку.

Джерело: Мабіла
Автор: Анастасія Різоль
Коментарі
Ви хочете залишити коментар?
Тільки зареєстровані й авторизовані користувачі можуть залишати коментарі
Зареєструйте «Мабіла.Паспорт» або авторизуйтесь, якщо Ви вже зареєстровані.
Этот материал на русском языке Підписатися RSS
Якщо у вас є зауваження, доповнення, побажання, або ви виявили неточність у цьому матеріалі — повідомте редакцію.
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
Пошук
 

Останні новини

Актуальні теми

Мабила.Маркет.Рейтинг

Рейтинг мобильных телефонов по версии торговой системы «Мабила.Маркет»

1.

Про проект · Зворотній зв`язок · Експорт новин · Архів новин · Підписка на новини · Правова інформація

Русскоязычная версия |  Україномовна версія 

© «Мабіла», 2006—2011.
Усі права захищено.

bigmir)net TOP 100