Мабіла Мабіла.Маркет Мабіла.Медіа Мабіла.Форум Мабіла.Софт Мабіла.Енциклопедія Мабіла.MMS Мабіла.Пошта
Мабіла.Медіа
П`ятниця, 23 серпня 2019 Русскоязычная версия |  Україномовна версія 

Мабіла.Медіа / Статті / VIP-інтерв'ю / Інтерв'ю з Віталієм Ворожбитом: «З PEOPLEnet в «Київстар»

Новини


Статті


Програмне забезпечення
Дослідження
Техноманія
Цифрові фото-відеокамери
Аналітика
Репортажі
VIP-інтерв'ю
Колонка редактора

Огляди


Експорт
RSS
Підписка на новини
Підписка на новини
Add to Google
Лютий, 2008 р.
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
        01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Інтерв'ю з Віталієм Ворожбитом: «З PEOPLEnet в «Київстар»

Этот материал на русском языке
Коментарі 08.02.2008

PEOPLEnet — перший 3G-оператор в Україні. Віталій Ворожбит — перший директор оператора PEOPLEnet. І все б нічого, але Віталій покинув свій пост заради роботи в «Київстарі» на нижчій посаді. Як? Навіщо? Чому? - ми вирішили довідатися з перших вуст.

Як тільки в пресі почали з'являтися перші публікації щодо зміни директора оператора PEOPLEnet, з'явилося й безліч чуток щодо причини такої дії. Зокрема були чутки про конфлікт Ворожбита з інвесторами (інвестором), говорили також, що причиною є швидкий продаж оператора, а також була безліч інших домислів. Найбільше українських абонентів цікавило запитання – Чому?

Тому ми звернулися безпосередньо до Віталія Ворожбита із цими запитаннями, отримані відповіді наведені нижче:

У чому криється справжня причина Вашого звільнення з PEOPLEnet і перехід до компанії «Київстар»?

Бажання скоряти нові вершини й сприяти розвитку українського телекомунікаційного ринку в ще більшому масштабі. Моє головне завдання в PEOPLEnet - запуск «з нуля» першого українського 3G-оператора було успішно виконано.

Яке Ваше основне завдання на поточний рік, яку мету ставлять перед Вами в плані подальшого розвитку вашого підрозділу?

Ринок мобільного зв'язку України входить у стадію насичення й перед операторами виникають нові завдання. Якщо раніше це був органічний ріст абонентської бази, то тепер ми говоримо про нові пріоритети. Значна частина їх лежить в сфері надання клієнтам нових різноманітних цікавих і корисних послуг. Розвиток цього напрямку і є моїм завданням у компанії «Київстар».

Які на майбутній рік плануються нововведення?

Як правило, «Київстар»повідомляє про запуск того або іншого нововведення в день його запуску в комерційну експлуатацію. Якщо говорити загалом, то велику увагу буде приділено послугам високошвидкісної передачі даних. Багато чого залежить від одержання ліцензії на 3G, ця подія додасть ринку нового імпульсу, з'являться нові послуги.

Чи Варто очікувати від оператора істотних знижень тарифів на послуги й розширення цих самих послуг?

У питанні цін на послуги ніколи не слід забувати про якість цих послуг. Абоненти стають все більш вимогливими, насамперед до якості послуг, і тут ми не готові іти на компроміс і жертвувати якістю. Адже максимальна якість послуг - це основний принцип роботи «Київстару». Тому я б говорив, у першу чергу, про ту цінність і ті зручності, які одержують абоненти за свої гроші, використовуючи ті або інші послуги мобільного зв'язку.

Чи плануються які-небудь цікаві проекти співробітництва з іншими компаніями?

«Київстар» – компанія національного рівня, у нас багато цікавих бізнес-партнерів, і ми постійно перебуваємо в пошуку нових. Але повідомляти про такі проекти заздалегідь буде некоректно.

Як компанія оцінює свої шанси на одержання 3G-ліцензій?

Як відомо, «Київстар» подав заявку на цю ліцензію більше 2-х років тому, але розгляд питання державними органами дуже затягнувся. У цей час, у рамках законодавчого поля, ми робимо все можливе для одержання цієї ліцензії. Абоненти «Київстару» - це половина населення України, і ми відстоюємо їхнє право на можливість користуватися найсучаснішими послугами на базі нових технологій.

Що ж, спасибі Віталію за відповіді, у найближчому майбутньому ми більш детально поговоримо щодо планів і стратегій компанії «Київстар», зокрема стосовно UMTS-ліцензій і нових сервісів. А поки що залишається побажати йому успіхів на новій посаді.

Мабіла.Досьє

Віталій Ворожбит родом зі Львова. Дата народження — 27 жовтня 1970 р. Вищу освіту за фахом «Менеджмент і маркетинг» одержав у НТУУ «КПІ», закінчивши навчання в 1997 р. Кар'єру в сфері телекомунікацій розпочав в 1996 р. у компанії Utel, де працював менеджером інтернет-проекту. В 1999 р. перейшов до «Голден Телекому», де пройшов шлях від менеджера інтернет-проекту компанії до директора бізнес-підрозділу з послуг Інтернет і передачі даних.

В 2001 р. перейшов до компанії UMC (нині «МТС-Україна») на посаду начальника департаменту розвитку й керування продуктами. В 2003 р. Ворожбит обійняв посаду заступника генерального директора з маркетингу й продажу UMC. З липня 2006 р. очолив «Телесистеми України» перший в Україні 3G-оператор. Наприкінці 2007 р. перейшов на посаду директора з керування й розвитку продуктів до компанії «Київстар».

Джерело: Мабіла
Автор: Сергей Колосков
Коментарі
Ви хочете залишити коментар?
Тільки зареєстровані й авторизовані користувачі можуть залишати коментарі
Зареєструйте «Мабіла.Паспорт» або авторизуйтесь, якщо Ви вже зареєстровані.
Этот материал на русском языке Підписатися RSS
Якщо у вас є зауваження, доповнення, побажання, або ви виявили неточність у цьому матеріалі — повідомте редакцію.
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
Пошук
 

Останні новини

Актуальні теми

Мабила.Маркет.Рейтинг

Рейтинг мобильных телефонов по версии торговой системы «Мабила.Маркет»

1.

Про проект · Зворотній зв`язок · Експорт новин · Архів новин · Підписка на новини · Правова інформація

Русскоязычная версия |  Україномовна версія 

© «Мабіла», 2006—2011.
Усі права захищено.

bigmir)net TOP 100