Мабіла Мабіла.Маркет Мабіла.Медіа Мабіла.Форум Мабіла.Софт Мабіла.Енциклопедія Мабіла.MMS Мабіла.Пошта
Мабіла.Медіа
П`ятниця, 23 серпня 2019 Русскоязычная версия |  Україномовна версія 

Мабіла.Медіа / Статті / VIP-інтерв'ю / VIP-інтерв'ю: Про ребрендинг із вуст спеціаліста

Новини


Статті


Програмне забезпечення
Дослідження
Техноманія
Цифрові фото-відеокамери
Аналітика
Репортажі
VIP-інтерв'ю
Колонка редактора

Огляди


Експорт
RSS
Підписка на новини
Підписка на новини
Add to Google
Липень, 2007 р.
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
            01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

VIP-інтерв'ю: Про ребрендинг із вуст спеціаліста

Этот материал на русском языке
Коментарі 23.07.2007

Василь ЛацаничВеб-сайт мАбіла відвідав офіс «Мобільних телесистем», щоб взяти інтерв’ю в людини, яку можна назвати найсильнішою ланкою в процесі ребрендингу UMC-МТС. Це директор з маркетингу МТС-Україна, Василь Лацанич.

мАбіла: Давайте підсумуємо, які основні причини ребрендингу UMC-МТС? Чому такий відомий на нашому ринку бренд, як UMC, вирішили перейменувати на МТС?

Василь Лацанич: Таких причин кілька. Ребрендинг — це один з інструментів нової стратегії компанії, що дозволить нам поліпшити й закріпити нашу позицію в нинішньому ринковому середовищі. Суть кампанії з ребрендингу полягає у фокусуванні уваги на співвідношенні ціна-якість для абонентів. Новий бренд принесе багато цінного на ринок — насамперед, це великий досвід групи МТС, що дозволяє давати максимум своїм абонентам.

Бренд МТС — це яскравий, добре пізнаваний, сильний, відомий бренд. МТС входить у десяток найбільших операторів світу. Вже зараз у МТС близько 75 мільйонів абонентів у п’ятьох країнах СНД. Наші клієнти подорожують, і ми хочемо, щоб вони бачили, що їхній оператор супроводжує їх скрізь.

Крім того, UMC з 2003 року входить до складу групи МТС («Мобільні ТелеСистеми»). Донедавна ми були останньою компанією групи, що працювала під окремим брендом. Цілком логічно, що ще однією причиною ребрендингу UMC є остаточний перехід всіх компаній у всіх країнах присутності МТС під єдиний бренд, з єдиними для групи цінностями, єдиною корпоративною стратегією. Перехід на бренд МТС завжди був для нас справою часу, необхідно лише було вибрати правильний момент.

мАбіла: Яка особливість ребрендингу відносно українців? Чи багато спільного з тими країнами, де МТС уже ребрендувалася?

Василь Лацанич: Процес ребрендингу в Україні, безумовно, відрізняється. У нас є певна перевага — ми одержали весь консолідований досвід групи, який маємо можливість застосовувати на українському ринку. Проте, ситуація в Україні унікальна, тому що необхідно враховувати становище UMC на ринку, ринкову ситуацію, настрої споживачів. Іншою особливістю українського ребрендингу є наявність в UMC кількох брендів: UMC, Jeans, Ecotel. Це вимагає обережного підходу при міграції абонентів під єдиний мастер-бренд, як це зроблено в інших країнах групи МТС.

мАбіла: Чи можете ви вже зараз спостерігати якісь перші результати ребрендингу?

Василь Лацанич: Поки ми можемо говорити тільки про перші враження й оцінки. Те, що я чую, мене надихає. Я одержую дуже багато позитивних відгуків про нашу рекламну кампанію, що стартувала 9 липня в підтримку нового бренду. Наші клієнти й багато колег-рекламістів говорять, що рекламна кампанія — телевізійні ролики, біг-борди — мають гарний вигляд. Стиль рекламної кампанії описують як європейський, інтелігентний, стильний. Перші оцінки надихають. Адже реклама — це наше перше повідомлення й обіцянка людям.

мАбіла: чи Готові ви були до того, що спочатку може бути негативне ставлення до ребрендингу?

Василь Лацанич: Я б взагалі не ставив так запитання. Ребрендинг несе зміни й цілком зрозуміло, що буде потрібен час для того, щоб певна частина клієнтів сприйняла ці зміни. Готуючись до ребрендингу, ми провели ряд досліджень, у результаті яких виявилося, що люди готові до змін, чекають їх. І наше завдання в тому, щоб показати абонентам, що всі зміни, які ми задумали й здійснюємо, позитивні й що в результаті абоненти одержать більше.

мАбіла: Як ви прокоментуєте останнє голосування на сайті мАбіла, адже там більшість респондентів висловилися за те, що ребрендинг не принесе користувачам нічого?

Василь Лацанич: Люди, які голосують на вашому сайті, — аудиторія дуже активна й часто навіть трохи категорична. Що природно — адже це сегментований медіаресурс. Наше завдання в тому, щоб довести й аудиторії на вашому сайті, і більш широкому колу споживачів, що ребрендинг принесе абонентам реальні вигоди. Адже ми проводимо ребрендинг, обіцяючи дати абонентам більше. Я сподіваюся, що через півроку-рік, якщо ви будете проводити ще одне дослідження про перші результати ребрендингу, ваша аудиторія погодиться, що досвід роботи й спілкування із МТС буде оцінений позитивно.

мАбіла: А можете сказати, які ще були варіанти проведення ребрендингу в Україні? Адже були альтернативи, наприклад, просто варіант змінити назву й нічого більше?

Василь Лацанич: Ми довго готувалися до ребрендингу, проробили величезну попередню роботу. У мене дотепер залишилися десятки варіантів сценаріїв того, як це можна було зробити. Ми досліджували кожен з них, переконалися в неспроможності деяких. У мене зібралася ціла бібліотека сценаріїв і логотипів. Але їхня кількість лише підтверджує, що обраний нами варіант є найкращим.

Коли ми проводили всілякі експерименти з українськими логотипами, зрозуміли, що це не більш ніж спроба сісти на два стільці. Отут я знову хочу звернутися до міжнародного досвіду. Якщо не помиляюся, оператор Vodafone використав здвоєний логотип — зверху Vodafone, а знизу — інший оператор. Час показав, що така практика себе не виправдує і краще використати єдиний, глобальний, перевірений бренд.

мАбіла: Які зміни з погляду підвищення якості послуг уже проведені? Що буде зроблено найближчим часом? Розкажіть про плани щодо запуску 3G, Blackberry?

Василь Лацанич: Ми розглядаємо ребрендинг як символ змін, які відбулися й відбуваються в компанії. Тільки від зміни бренду якість послуг не зміниться. За останні півтора року ми проробили величезну роботу.

Так, у нас були деякі проблеми в минулому, але зараз їх практично немає. Ми інвестували колосальні суми в технічне вдосконалення. Сьогодні наша мережа за технічними параметрами відповідає світовим стандартам і її можна порівняти із мережами найбільших західних операторів. Проблема полягає в тому, що сприйняття компанії залишилося таким як і було раніше. Але ми впевнені, що новий бренд допоможе нам змінити ситуацію. Проводячи ребрендинг, ми хочемо підкреслити всі ті позитивні зміни, які відбулися в компанії. Адже ми домоглися значного прогресу не тільки в удосконаленні мережі, але й у випуску інноваційних сервісів на ринок.

Ми продовжимо нашу роботу над пропозицією абонентам найбільш популярних, високотехнологічних послуг. Найближчим часом компанія зробить акцент на підвищенні якості передачі голосу й даних. Комерційний запуск послуг з високошвидкісної передачі даних на базі стандарту CDMA (3G) можна чекати вже до осені. Сьогодні ми практично завершили технічне тестування мережі.

Про Blackberry поки говорити передчасно: розвиток цього сервісу залежить не тільки від нашої компанії, але й від RIM. Потрібні відповідна підготовка, тестування.

мАбіла: Як зміни торкнулися самих співробітників, робочих процесів у компанії?

Василь Лацанич: Співробітники компанії є дуже важливою аудиторією для нас, адже тільки залучення всього колективу до ребрендингу, повне розуміння цілей і завдань забезпечить успіх всієї компанії. Ми проводимо постійні семінари й тренінги, спрямовані на розуміння співробітниками необхідності ребрендингу й всіх його етапів. Аналогічна програма ведеться й серед працівників call-центрів, а також дилерів.

мАбіла: Які апарати будуть продаватися з логотипом МТС?

Василь Лацанич: У нас немає таких планів. Справа в тому, що на ринок України дотепер поставляється багато «сірих» телефонів, а ми не хочемо обмежувати вибір споживачів. Колись ми робили щось подібне в UMC, однак час, коли це користувалося популярністю, минув. Всі офіційні телефони, які продаються в Україні, будуть містити попередні налаштування всіх операторів, у тому числі й МТС. Апаратів з нашим логотипом не буде.

мАбіла: Недавно в ЗМІ з’явилася новина про те, що life:) випустила морозиво під своєю торговельною маркою. Чи буде щось подібне в МТС?

Василь Лацанич: МТС — це телекомунікаційна компанія. Наш бізнес — це якісний зв’язок, преміальне обслуговування, інноваційні послуги. А щодо морозива, вибачите, я не спец.

***

Незважаючи на високі прагнення МТС до кращого, більшість читачів мАбіли вважають, що зміна бренду UMC на МТС нічого нового для абонентів не принесе. У цьому впевнені 40,41 % респондентів (177 чоловік).

Більше того, майже третина опитаних навіть впевнені, що ребрендинг принесе розчарування, а практично 8 % дотримуються думки про швидке підвищення цін.


У збільшення кількості сервісів і тарифів вірять 6,62 %, у більш низькі ціни — 4,79 %, у той час як більш високої якості послуг — те, до чого в першу чергу прагне оператор — очікують лише 4,34 % опитаних.

Джерело: Мабіла
Автор: Влад Войтович
Коментарі
Ви хочете залишити коментар?
Тільки зареєстровані й авторизовані користувачі можуть залишати коментарі
Зареєструйте «Мабіла.Паспорт» або авторизуйтесь, якщо Ви вже зареєстровані.
Этот материал на русском языке Підписатися RSS
Якщо у вас є зауваження, доповнення, побажання, або ви виявили неточність у цьому матеріалі — повідомте редакцію.
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
Пошук
 

Останні новини

Актуальні теми

Мабила.Маркет.Рейтинг

Рейтинг мобильных телефонов по версии торговой системы «Мабила.Маркет»

1.

Про проект · Зворотній зв`язок · Експорт новин · Архів новин · Підписка на новини · Правова інформація

Русскоязычная версия |  Україномовна версія 

© «Мабіла», 2006—2011.
Усі права захищено.

bigmir)net TOP 100