Мабіла Мабіла.Маркет Мабіла.Медіа Мабіла.Форум Мабіла.Софт Мабіла.Енциклопедія Мабіла.MMS Мабіла.Пошта
Мабіла.Медіа
П`ятниця, 23 серпня 2019 Русскоязычная версия |  Україномовна версія 

Мабіла.Медіа / Статті / VIP-інтерв'ю / VIP-інтерв’ю: у фокусі — Nokia

Новини


Статті


Програмне забезпечення
Дослідження
Техноманія
Цифрові фото-відеокамери
Аналітика
Репортажі
VIP-інтерв'ю
Колонка редактора

Огляди


Експорт
RSS
Підписка на новини
Підписка на новини
Add to Google
Травень, 2007 р.
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

VIP-інтерв’ю: у фокусі — Nokia

Этот материал на русском языке
Коментарі 10.05.2007
Алессандро ФиорентиноУ сьогоднішньому VIP-інтерв’ю веб-сайта мАбіла — генеральний директор Nokia Customer and Market Operations у країнах СНД, Алессандро Фіорентино (Alessandro Fiorentino). Глава одного з найбільших підрозділів фінського виробника розповів про деякі ринкові тенденції розвитку, а також про плани компанії.

мАбіла: Тривалий час у рейтингу апаратів на нашому сайті лідером був смартфон Nokia N73. Чи простежувалася така ж тенденція на всьому ринку EMEA? Який апарат Nokia зараз продається найкраще?

Алессандро Фіорентино: Модель Nokia N73 дійсно була й залишається дуже популярною. Це підтверджують не тільки об’єми продажу, але й позиції її як лідера в рейтингах різних ЗМІ, у т.ч. європейських і російських. Говорити про якійсь конкретні найпопулярніші моделі в портфелі Nokia некоректно — у нас дуже великий асортимент продуктів для різних груп користувачів. Користувачі Nokia — це різні люди за віком, рівнем доходів, за стилем життя та, відповідно, за вимогами до мобільного пристрою. У кожній категорії продуктів Nokia, будь то мультимедійні комп’ютери Nseries, бізнес-смартфони Eseries або класичні мобільні телефони, є свої бестселери. Випускаючи чергову новинку ми, у першу чергу, орієнтуємося на очікування й потреби користувачів у конкретному сегменті. Що стосується прикладу з Nokia N73, то черговим хітом у лінійці Nseries, безумовно, стане новий мультимедійний флагман Nokia N95, поставки якого найближчим часом почнуться в Україну. Серед потенційних бестселерів в інших категоріях варто відзначити Nokia E65 для бізнес-користувачів і тонкий Nokia 6300

мАбіла: Яке місце за продажем апаратів Nokia в EMEA займає Україна й Росія? Які позиції займали торік?

Алессандро Фіорентино: Ми не називаємо конкретних цифр своєї діяльності в окремо взятих країнах — це загальне правило, що діє у всіх країнах світу. Але можу повідомити наступну інформацію: за результатами 2006 року об’єм чистих продаж Nokia у Росії склав 1 мільярд 518 мільйонів євро, що в рейтингу топ-10 країн за об’ємом чистих продаж Nokia Росія займає 6 місце. Для порівняння — в 2005 році об’єм чистих продаж Nokia склав 1 мільярд 410 мільйонів євро. За цим показником в рейтингу топ-10 Росія також посіла шосте місце. 

мАбіла: Яка цінова категорія й клас апаратів є найбільш прибутковим?

Алессандро Фіорентино: Моделі різних категорій популярні й гарно продаються. Як говорилося раніше, модельний ряд Nokia різноманітний і розрахований на різні категорії споживачів.

Варто відзначити зростаючу популярність в усьому світі й у країнах СНД зокрема смартфонів і конвергентних пристроїв. Це підтверджують глобальні фінансові показники Nokia за перший квартал 2007 року, а саме ріст продажу бізнес-груп Multimedia (суббренд Nseries) і Enterprise Solutions. 

мАбіла: Які відмінності у виборі формфактора в Україні, Росії й інших країнах EMEA?

Алессандро Фіорентино: У портфелі Nokia є моделі всіх можливих формфакторів (моноблоки, «розкладушки», слайдери, з поворотним механізмом), і всі варіанти дизайну знаходять своїх покупців у різних країнах світу. Кардинальних розходжень у виборі формфакторів на українському й російському ринку в порівнянні з іншими європейськими країнами немає. Можу лише відзначити, що в країнах СНД більш яскраво виражені розходження у виборі формфакторів серед чоловіків і жінок. Жінки частіше вибирають «розкладушки», хоча Nokia N93 і Nokia N93i частково змінили цю тенденцію. 

мАбіла: Поділіться своїми прогнозами щодо продажу телефонів Nokia цього року? Яким буде відсоток продажу смартфонів?

Алессандро Фіорентино: Ми не озвучуємо локальні фінансові показники й прогнози — така комунікаційна політика Nokia в усьому світі. Варто відзначити ключові тенденції розвитку українського й російського й ринку, що впливають на стратегію Nokia. У першу чергу, це ріст популярності смартфонів і конвергентних пристроїв. В 2006 році ринок смартфонів у Росії показав значний ріст, подолавши показник в 1 млн. штук. Важливо відзначити, що російські користувачі активно стали віддавати перевагу смартфонам порівняно із традиційними мобільними телефонами. Це підтверджує загальносвітову технологічну тенденцію на конвергенцію, тобто коли в один невеликий портативний пристрій стає можливим інтегрувати кілька традиційно моноцільових пристроїв, таких як традиційні стільниковий телефон, фото- і відеокамера, органайзер, ігрова консоль і т.д. 

мАбіла: Яким напрямкам телефонобудування компанія віддасть перевагу в найближчому майбутньому? Це буде мультимедіа, навігація, 3G-сервіси чи щось інше?

Алессандро Фіорентино: Ми будемо розвивати різні лінійки у всіх категоріях (Mobile Phones, Multimedia, Enterprise Solutions). У портфелі будуть різні новинки — як за функціональністю й стилем, так і за ціною.

Цікаві напрямки, у яких ми обов’язково будемо працювати — музичні пристрої, Nseries, Eseries. Безумовно, будуть новини й у популярній категорії Mobile Phones. Що стосується технологічних напрямків, ми будемо працювати над наступними функціями: музика, Інтернет й GPS-навігація.

Джерело: Мабіла
Коментарі
Ви хочете залишити коментар?
Тільки зареєстровані й авторизовані користувачі можуть залишати коментарі
Зареєструйте «Мабіла.Паспорт» або авторизуйтесь, якщо Ви вже зареєстровані.
Этот материал на русском языке Підписатися RSS
Якщо у вас є зауваження, доповнення, побажання, або ви виявили неточність у цьому матеріалі — повідомте редакцію.
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
Пошук
 

Останні новини

Актуальні теми

Мабила.Маркет.Рейтинг

Рейтинг мобильных телефонов по версии торговой системы «Мабила.Маркет»

1.

Про проект · Зворотній зв`язок · Експорт новин · Архів новин · Підписка на новини · Правова інформація

Русскоязычная версия |  Україномовна версія 

© «Мабіла», 2006—2011.
Усі права захищено.

bigmir)net TOP 100