Мабіла Мабіла.Маркет Мабіла.Медіа Мабіла.Форум Мабіла.Софт Мабіла.Енциклопедія Мабіла.MMS Мабіла.Пошта
Мабіла.Медіа
Субота, 6 березня 2021 Русскоязычная версия |  Україномовна версія 

Мабіла.Медіа / Статті / Програмне забезпечення / Symbian OS / Symbian від «А» до «Я» на прикладі Nokia N82. Частина 4

Новини


Статті


Програмне забезпечення
Windows Mobile & Phone
Symbian OS
Java
Android
Дослідження
Техноманія
Цифрові фото-відеокамери
Аналітика
Репортажі
VIP-інтерв'ю
Колонка редактора

Огляди


Експорт
RSS
Підписка на новини
Підписка на новини
Add to Google
Червень, 2008 р.
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
            01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Symbian від «А» до «Я» на прикладі Nokia N82. Частина 4

Этот материал на русском языке
Коментарі 17.06.2008

У попередній частині ми розповіли вам про те, як не втратити важливі дані з пам'яті смартфону, і про роботу з додатками. Сьогодні ми більш детально заглибимося в технічні нюанси, і розповімо вам про перепрошивання смартфону, а також наведемо деякі корисні коди, і відповімо на найчастіші запитання, що виникають у користувачів.

Відновлення прошивання

Купивши смартфон, першою справою його варто перепрошити, це правило вже добре засвоїли всі запеклі смартфонщики. Оскільки за той час, поки телефони виходять зі стін заводів, і потрапляють до кінцевого споживача проходить досить довгий час, за який, як правило, встигають випустити ще одну-дві свіжі версії прошивки, які усувають недоробки й програмні глюки.

Навіть якщо Ви новачок, не варто боятися процесу перепрошивання. Тепер, щоб оновити програмне забезпечення свого телефону, уже не потрібно нести його до сервісного центру, і чекати там кілька днів, а то й тижнів, поки Вам його перепрошиють. Досить мати вдома комп'ютер і підключення до Інтернету, ну й, звичайно, сам телефон, який необхідно перепрошити — все, можете сміливо приступати до процесу перепрошивання, тому що це не спричинить анулювання гарантії. Все законно й всім гарантійні зобов'язання зберігаються. Адже цю послугу вам надає сам виробник, а нове прошивання завантажується з офіційного сайту.

Перед перепрошиванням необхідно впевнитися, що на Вашому ПК встановлене програмне забезпечення Nokia РС Suite, якщо його немає, то завантажте його за зазначеним посиланням. Потім завантажте додаток Nokia Software Updater, або ж у програмі Nokia РС Suite натисніть на ярлик «Відновлення ПЗ телефону», тоді програма сама запропонує завантажити необхідний додаток.

 

 

Процес перепрошивання

Підключаємо Nokia N82 до комп'ютера за допомогою кабелю, і натискаємо «Оновити ПЗ телефону», якщо необхідно, завантажуємо Nokia Software Updater, і запускаємо сам процес оновлення. Врахуйте, що додаток зажадає більше 100 МБ трафіку, це все і є прошивка. Під час оновлення телефон не можна відключати й взагалі до нього краще не доторкатися. Дочекайтеся завершення всіх операцій, і тоді Ви одержите свій N82 з новенькою версією ПЗ цілим і справним, в іншому випадку, працездатності пристрою виробник не гарантує.

У нашому випадку ми оновили 10-у версію ПЗ на 20-у (дата релізу 28-02-2008), так що, якщо Ваш Nokia N82 куплений раніше, то рекомендуємо зробити цю операцію.

Що змінила перепрошивка

Перше і найголовніше — Nokia N82 стала стабільніше працювати, особливо функція повороту дисплея. Якщо раніше зависання хоч рідко, але траплялися, то на новій версії ПЗ, за увесь час експлуатації їх помічено не було.

Півгодини витраченого на перепрошивання часу, з лишком себе окупили стабільнішою роботою.

Довідатися список телефонів Nokia, у яких можна самостійно оновити версію програмного забезпечення можна на офіційній сторінці виробника.

Відповіді на часті запитання

Як встановити окрему мелодію дзвінка на абонента?

Загальна мелодія на вхідний дзвінок і SMS вибирається безпосередньо в налаштуваннях звукового профілю (Меню/Налаштування /Режими). Щоб встановити окрему мелодію, необхідно перейти в розділ «Контакти», вибрати потрібний запис, і натиснути ліву софт-клавішу «Функції», у меню, що з'явилося, вибираємо пункт «Мелодія». Далі відшукуємо потрібну композицію й тиснемо «ОК» — мелодія присвоєна.

Не вдається приймати через Bluetooth великі файли, хоч на карті пам'яті повно місця, що робити?

За умовчанням, прийом файлів здійснюється в пам’ять телефону. Для того щоб вхідні файли зберігалися на карту пам'яті, потрібно перейти в Меню/Повідомлення/Налаштування /Інші й вибрати пункт «Зберегти на карту».

Як зробити, щоб час розмови показувалося протягом розмови, а не тільки наприкінці?

Заходимо в Меню/Журнал/Налаштування /Показати тривалість розмови й вибираємо пункт «Так».

Чи спрацьовує будильник при вимкненому смартфоні?

Так, спрацьовує. Причому будильник спрацьовує, навіть якщо використовується стороння програма, наприклад Alarm Manager або аналоги, що підтримують таку функцію.

Чому в інформації про повідомлення часто відображається неправильний час доставки?

Трапляється це через те, що в налаштуваннях часу, неправильно зазначено часовий пояс. Виправляється це так: Меню/Засоби/Налаштування/Загальні/Дата й Час/Часовий пояс, вибираємо потрібний (Київ +2). Тепер час повинен відображатися правильно.

У папках, де перебувають картинки, з'являються приховані папки з назвою _PAlbTN. Що це таке? Чи потрібно їх видаляти?

Папка «_PAlbTN» є програмною, вона створюється автоматично й містить мініатюри всіх картинок і відеороликів для їх швидкого перегляду. Якщо її видалити, то при наступному відкритті картинки в галереї, ця папка знову створиться.

Що робити якщо телефон «зависає» при ввімкненні?

Можливо, вам допоможе скидання налаштувань із форматуванням пам'яті. Для цього скористайтеся спеціальною комбінацією клавіш, коли вимкнено смартфон, затисніть «кнопку виклику», «3» й «*» й, не відпускаючи їх, натисніть кнопку увімкнення. Так потрібно тримати доти, поки пристрій не почне форматування. При цьому втрачаються всі дані з пам'яті телефону й скидаються всі налаштування, жаль, але що поробиш...
Якщо це не спрацювало, то підключіть до вимкненого смартфону зарядний пристрій, і повторіть процедуру, після того як екран просигналізує про початок зарядки.

Мій смартфон «глючить» і постійно «зависає», що робити?

Для початку спробуйте скинути налаштування за допомогою комбінації *#7780#, при цьому смартфон поверне собі заводські налаштування, але збережуться всі користувальницькі дані (картинки, мелодії, повідомлення…)...Якщо це не допомогло то, як і в попередньому випадку, повинно допомогти скидання налаштувань із форматуванням пам'яті. Для цього збережіть всю потрібну інформацію на комп'ютері або карті пам'яті й наберіть комбінацію клавіш *#7370#. На повідомлення, що з'явилося, відповідаємо «Так» і чекаємо перезавантаження, після цього все повинно працювати нормально. Якщо смартфон просить ввести код пристрою, то вводимо його (за умовчанням 12345).

Як відключити звук камери при зйомці?

У налаштуваннях фотокамери цього зробити не можна, але якщо перед активацією камери, ви переведете смартфон у безшумний режим (натиснути й тримати «*»), то під час фотографування телефон не буде видавати ніяких звуків.

Коди для Series 60

*#06# — IMEI смартфону (IMEI номер — складається з 15 цифр, він унікальний і є в кожного телефону). Цей номер повинен збігатися з номером на коробці.
*#0000# — версія прошивання
*#7780# — відновлення вихідних (робочих) налаштувань смартфону
*#7370# — після набору комбінації, смартфон повертається до заводських налаштувань (тобто видаляється весь софт, котакти, календар тощо — пристрій стає чистим!)
*#2820# — унікальна адреса Bluetoth-модуля вашого девайсу (може знадобитися іншим пристроям, які не вміють відображати імена).

Операторські коди

Переадресація:

##002# — Скасувати всі переадресації.
**004* номер# — Увімкнути переадресацію всіх дзвінків на номер...
##004# — Перереєструвати всі переадересації (немає відповіді, немає прийому, зайнято).
**21* номер# — Негайна переадресація всіх дзвінків й активація.
*21# — Активувати негайну переадресацію.
#21# — Вимкнути негайну переадресацію всіх дзвінків.
*#21# — Перевірити стан переадресації всіх дзвінків.
**61* номер# — Активувати переадресацію на номер, якщо немає відповіді.
*61# — Активувати переадресацію, якщо немає відповіді.
#61# — Вимкнути переадресацію, якщо немає відповіді.
*#61# — Перевірити статус переадресації, якщо немає відповіді.
**62* номер# — Активувати переадресацію на номер, якщо поза зоною прийому.
*62# — Активувати переадресацію, якщо поза зоною.
##62# — Перереєструвати переадресацію, якщо поза зоною.
#62# — Вимкнути переадресацію, якщо поза зоною.
*#62# — Перевірити статус переадресації, якщо поза зоною.

Джерело: Мабіла
Автор: Сергей Колосков
Коментарі
Kyivstar 05.07.2008 22:57

для пользователей сети КС (включая Диджус и Мобилыч:
- Активировать ожидание вызова: *43# и вызов
- Деактивировать ожидание вызова: #43# и вызов
- Проверить состояние ожидания вызова: *#43# и вызов

GSM-код для деактивации посылки номера необходимо набирать при каждом звонке перед набором номера абонента:
- Активировать посылку номера вашего телефона: *31#Номер и вызов
- Деактивировать посылку номера вашего телефона: #31#Номер и вызов
- Проверить состояние: *#31# и вызов


Kyivstar 05.07.2008 22:58

для услуги "Антиопределитель" коды действуют только если вы заказали услугу (10,63 с уч.всех налогов + аб.плата ежедневно по 0,35 грн)


Ви хочете залишити коментар?
Тільки зареєстровані й авторизовані користувачі можуть залишати коментарі
Зареєструйте «Мабіла.Паспорт» або авторизуйтесь, якщо Ви вже зареєстровані.
Этот материал на русском языке Підписатися RSS
Якщо у вас є зауваження, доповнення, побажання, або ви виявили неточність у цьому матеріалі — повідомте редакцію.
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
Пошук
 

Останні новини

Актуальні теми

Мабила.Маркет.Рейтинг

Рейтинг мобильных телефонов по версии торговой системы «Мабила.Маркет»

1.

Про проект · Зворотній зв`язок · Експорт новин · Архів новин · Підписка на новини · Правова інформація

Русскоязычная версия |  Україномовна версія 

© «Мабіла», 2006—2011.
Усі права захищено.

bigmir)net TOP 100