Мабіла Мабіла.Маркет Мабіла.Медіа Мабіла.Форум Мабіла.Софт Мабіла.Енциклопедія Мабіла.MMS Мабіла.Пошта
Мабіла.Медіа
Середа, 8 грудня 2021 Русскоязычная версия |  Україномовна версія 

Мабіла.Медіа / Статті / «Life:) триває» — «Астеліт» зміцнює свої позиції

Новини


Статті


Програмне забезпечення
Дослідження
Техноманія
Цифрові фото-відеокамери
Аналітика
Репортажі
VIP-інтерв'ю
Колонка редактора

Огляди


Експорт
RSS
Підписка на новини
Підписка на новини
Add to Google
Листопад, 2008 р.
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

«Life:) триває» — «Астеліт» зміцнює свої позиції

Этот материал на русском языке
Коментарі 11.11.2008

Третій за величиною оператор мобільного зв'язку в Україні, розповів журналістам про свої результати за третій квартал 2008 року, а також про свої плани на найближче майбутнє. Варто відзначити, плани в компанії досить і досить цікаві.

Операторові «Астеліт» (бренд life:)) лише 3,5 роки. Однак він зумів не тільки прорватися на ринок, а й у буквальному розумінні підірвати його, що підтверджується деякими статистичними даними. Але про «вибухи» ми поговоримо трохи пізніше, а зараз ми перекажемо вам те, що самі почули від Тансу Єена, головного виконавчого директора оператора life:), на його презентації, присвяченій закінченню третього кварталу поточного року й планам на найближче майбутнє.

Я думаю, читачам буде не особливо цікаво знати про те все, що звучало на прес-конференції, що тривала більше двох годин. Оскільки Тансу Єеном було озвучено безліч інформації, цікавої винятково фахівцям ринку телекомунікацій. Тому в цій статті ми ознайомимо вас із найбільш цікавими деталями, які певною мірою можуть зацікавити пересічних абонентів.

Розпочнемо, мабуть, з поточної ситуації на телекомунікаційному ринку в цілому.

Як видно зі слайда презентації, на сьогодні момент в Україні 10 щодо сильних брендів мобільного зв'язку, сказати, що це багато — це нічого не сказати. В інших країнах кількість брендів значно менша. Хоча, для абонента це дуже навіть добре, а все через величезну конкуренцію і стрімкий демпінг цін. З виходом на ринок таких компаній як life:) і Beeline, двом великим компаніям, які раніше працювали «злагоджено», довелося конкурувати з новими гравцями.

Починаючи з 2005 року, рівень ARPU вітчизняних операторів стрімко знизився, серед основних причин називається проникнення мобільного зв'язку в низькодоходні верстви населення й появи на українському ринку оператора life:). Починаючи із цього року, він поступово почав рости. Надалі прогнозується, що цей ріст продовжиться за рахунок введення додаткових послуг на основі 3G іншими гравцями ринку.

Цей слайд коментувати не потрібно, тут все й так зрозуміло.
А тепер перейдемо до фінансових результатів оператора за третій квартал 2008 року.

У порівнянні з попередніми роками, доходи оператора істотно зросли, що свідчить про зміцнення його позицій і активність абонентів. Але не варто забувати, якими шляхами компанія цього домоглася. Адже спочатку абоненти life:) одержували безліч всього абсолютно безкоштовно, надалі ж, все безкоштовне залишалося за однієї умови — щомісячного поповнення рахунку на певну суму. Варто відзначити, що ця практика дозволила відсіяти «шаровиків», підвищити прибутковість, і головне – жодним чином не притіснити дійсно активних абонентів. Менеджменту оператора Beeline варто б взяти приклад.

Показник EBITDA (чистий дохід) істотно виріс — явний показник успішності.

Але доходи не беруться з нізвідки, їх приносять абоненти, кількість яких продовжує неухильно зростати. Синій стовпець — повна абонентська база, жовтогарячий — активна (за 3 місяці).

Через кілька років роботи на інвестиціях, компанія поступово виходить на окупність, про що свідчить ріст ARPU (середньомісячний дохід від одного абонента). Синій стовпчик — всі абоненти, жовтогарячий — активні.

А тепер про найбільш позитивне, про те, що відчує на собі кожен з абонентів цього оператора — протягом першого півріччя наступного року, оператор має намір на 70% збільшити ємність мережі, а до кінця 2009 року подвоїти її. Що це дасть рядовому абонентові? — Те, що голос автовідповідача, який говорить вам, що «напрямок перевантажений», буде звучати рідше. Наскільки рідше — покаже практика, ми ж вам повідомляємо те, що самі почули й побачили.

На цьому слайді представлені показники абонентської бази найбільших українських мобільних операторів. Виходячи з даних, тільки life:) демонструє стабільний приріст кількості клієнтів. Що більш  наочно відображено на слайді нижче.

Однією з приємних новин оператора є запуск програми лояльності для всіх абонентів, що багато в чому повторює таку ж в тарифному плані «Леді life:)».

Ще одним способом переманити до себе абонентів від інших операторів, або ж змусити їх використовувати SIM-карти двох компаній відразу – є запуск акції, спрямованої на відшкодування коштів витрачених на телефон, що одночасно працює із двома SIM-картами. Цей крок дозволить операторові в ненав'язливій формі, протягом певного часу, змінити «вторинність» SIM-карти life:), оскільки більш низькі тарифи, у порівнянні з конкурентами, дадуть можливість дзвонити частіше, а відповідно ваш другий номер за півроку-рік вже будуть знати всі ваші знайомі. А друга сімка, де дзвінки дорожчі, буде використовуватися як резервна. «Київстару» й «МТС-Україна» потрібно звернути увагу на цей крок, інакше через рік-другий вони можуть відчути якщо не дефіцит клієнтів, то вже точно коштів витрачених ними.

Як і всі великі компанії, life:) займається спонсорством. Цього року стартувала третя хвиля, у якій основним пріоритетом є проблема бездомних дітей.

Крім цього, оператор збирається спонсорувати українську баскетбольну лігу.

У наступному  році оператор планує нарешті-то запустити віртуального оператора в Італії. За словами Тансу Єена, для цього вже все, загалом, готове, стартові перешкодила світова фінансова криза. Надалі компанія має намір запустити подібну пропозицію ще в декількох країнах, де проживає велика кількість українців.

Крім рішень, спрямованих на масовий ринок, оператор планує міцно ввійти в корпоративний сегмент, для чого підготував  і запустив кілька спеціалізованих послуг.

А от як бачить свій розвиток в 2009 році оператор life:)

Що ж, як бачимо, справи в «Астеліту» ідуть добре, будемо сподіватися, що залучених інвестицій вистачить, щоб усунути технічні проблеми, які зараз є в компанії, і в майбутньому надавати абонентам дійсно якісний мобільний зв'язок. Оскільки самі представники компанії відкрито говорять, що нинішня якість мережі не задовольняє їхніх клієнтів.

Крім всієї опублікованої вище інформації, нам вдалося взяти інтерв'ю у виконавчого директора оператора life:). Так що незабаром ми опублікуємо ексклюзивне інтерв'ю з Тансу Єеном, де ми поставили запитання, які зараз найбільше хвилюють абонентів цього оператора.

Джерело: Мабіла
Автор: Сергей Колосков
Коментарі
Ви хочете залишити коментар?
Тільки зареєстровані й авторизовані користувачі можуть залишати коментарі
Зареєструйте «Мабіла.Паспорт» або авторизуйтесь, якщо Ви вже зареєстровані.
Этот материал на русском языке Підписатися RSS
Якщо у вас є зауваження, доповнення, побажання, або ви виявили неточність у цьому матеріалі — повідомте редакцію.
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
Пошук
 

Останні новини

Актуальні теми

Мабила.Маркет.Рейтинг

Рейтинг мобильных телефонов по версии торговой системы «Мабила.Маркет»

1.

Про проект · Зворотній зв`язок · Експорт новин · Архів новин · Підписка на новини · Правова інформація

Русскоязычная версия |  Україномовна версія 

© «Мабіла», 2006—2011.
Усі права захищено.

bigmir)net TOP 100