Мабіла Мабіла.Маркет Мабіла.Медіа Мабіла.Форум Мабіла.Софт Мабіла.Енциклопедія Мабіла.MMS Мабіла.Пошта
Мабіла.Медіа
Неділя, 6 грудня 2020 Русскоязычная версия |  Україномовна версія 

Мабіла.Медіа / Статті / Дослідження / Вирахувати людину за її телефоном: «Довідатися за 60 секунд»

Новини


Статті


Програмне забезпечення
Дослідження
Техноманія
Цифрові фото-відеокамери
Аналітика
Репортажі
VIP-інтерв'ю
Колонка редактора

Огляди


Експорт
RSS
Підписка на новини
Підписка на новини
Add to Google
Серпень, 2008 р.
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
        01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Вирахувати людину за її телефоном: «Довідатися за 60 секунд»

Этот материал на русском языке
Коментарі 01.08.2008

«Скільки людей, стільки й думок», — говорить відоме прислів'я. Можу до нього додати, «стільки й характерів», тому що об'єднати людей у різні категорії, залежно від їхніх захоплень і способу життя, хоча й змогли, але залишається безліч нюансів (наприклад, таких, як елементарний тренд). Виробники різних товарів теж не забувають враховувати людські пристрасті під час створення своїх продуктів, щоб забезпечити собі максимальний прибуток. З недавнього часу мобільні компанії теж намагаються окреслити цільову аудиторію для певних своїх продуктів, акцентуючи увагу то на музичних якостях апарата, то на гламурному дизайні, то на характерних додатках або унікальній якості (приміром, ударостійкості). Все це має велике значення, коли споживач буде підшукувати собі таку модель телефону, яка ідеально прийдеться до душі.

Найбільш яскраві сучасні типажі в соціумі виділити нескладно, і автор статті, орієнтуючись саме на них, спробує дібрати найбільш оптимальний термінал, щоб зовнішні ознаки одного й іншого максимально збігалися.

Айтішники

Як впізнати: Це люди з відеокартою замість обличчя й двійковим кодом замість імені. Щуплі, у старій запраній футболці з логотипом «Linux», з немитою зарослою шевелюрою й тижневою щетиною — от він, найпоширеніший представник виду айтішників на території будь-якої країни.

Характерні ознаки поселення айтішника — немита місяцями чашка, що сама не пам'ятає свого первісного кольору, гора недопалків у фірмовій попільниці — у старому корпусі від лампового монітора, чарівна клавіатура, витрусивши яку можна зібрати по крихтах два батони й три вафлі, гора книг з програмування (на них зазвичай ставлять каву), і неміряна кількість болванок (надламаних, погризених, подряпаних або тих, що є черговим неліквідом — їх просто лінь викинути). Зазвичай відгукуються на матірне слово клієнта, тому що невідомим чуттям відчувають програмні недоробки. Іноді вибігають на екстрені виклики до бухгалтерії, щоб змінити шпалери на робочому столі або з'ясувати, чому «от це віконце стало таке маленьке, я ж нічого не натискала!».

Деякі маститі IT-фахівці носять в арсеналі найпотужнішу зброю від будь-яких комп'ютерних проблем — бубон. Навіщо потрібен телефон: Для задоволення основних комунікаційних потреб — подзвонити, надіслати SMS, MMS, відправити лист, скинути файлик через Bluetooth. Але оскільки їхнє програмне нутро буде завжди вимагати впхнути в пристрій корисних програм на всю його пам'ять, що залишилася, то тут без комунікатора або смартфону не обійтися. Причому на дизайн вони ніколи в житті не поласяться, для них важливий тільки функціонал.

Що підійде: ASUS M930, Nokia E90, E60, E-ten Glofiish M800, X650, HTC S710, TyTN II, 3470, Toshiba G900.

Тусовщики

Як впізнати: Справжні діти гламуру, що зустрічають один одного не тільки за одежею, але й за модною стрижкою-укладкою. Всі ці шапочки-маєчки з модних журналів призначені саме для тусовщиків, тому що для кожного наступного виходу у світ їм потрібна нова штучка. Та й абсолютно всі їхні захоплення крутяться навколо тренда: література, музика, кіно, спорт (шейпінг, фітнес, тренажерний зал) — вони займаються лише тим, що вважається престижним і про що говорять на світських посиденьках, нехай це навіть не буде подобатися особисто їм (що найчастіше й трапляється). Для них немає нічого страшнішого, ніж стати людиною, що відстала від останніх тенденцій моди.

В клубах і на приватних вечірках вони зливаються в одну строкату масу, що п'є кольорові коктейлі й розмахує наманікюреними пальцями. Так-так, якщо ви подумали про метросексуалів, то вони теж належать до цієї групи помішаних на тренді. Якщо загалом відняти від їхнього життя час, який вони провели в салонах краси й бутіках, то він, точно, складе години відвідування роботи рядовою людиною.

Навіщо потрібен телефон: У тусовщиків діє простий принцип: «Твій телефон — твій статус». Тому вони ганяються й за гарними, й за дорогими телефонами одночасно. І бажано, щоб ці пристрої були ще й останніми моделями в ряді виробника. Адже негоже відставати від останніх новинок, особливо якщо вигляд пристрою видає його вартість.

Що підійде: Apple iPhone, LG KE800 Platinum, KE970 Shine, KE990 Viewty, Motorola RIZR Z8, RAZR2 V9, Nokia N76 Sennheiser, 8600 Luna, N82 Black, Sony Ericsson T650i, W890, Samsung U700, U900.

Ботаніки

Як впізнати: Навряд чи ви зустрінетеся коли-небудь поглядом із цими малопримітними особами. Хоч і впізнати їх простіше простого, а місця найбільшого скупчення — районні бібліотеки й книгарні. «Вчитися, вчитися й ще раз вчитися» — цей слоган об'єднає всіх ботаніків світу. Якщо ви наткнулися на істоту в окулярах зі скельцями, як денця від пляшки, ретельно зализаними волоссям (або таким же хвостиком), у стоптаних туфлях, коротких штанах і заправленою в них теніскою, то це саме ботанік повертається з чергової лекції на…іншу. В руках у нього потертий портфель і ще кілька пакетів із книгами, які в портфель не вмістилися. Легко загубиться в юрбі, де йому неодмінно відтопчуть ногу. За характером неагресивний, мовчазний, пунктуальний, добрий виконавець і невибагливий у побуті й спілкуванні. Сфера інтересів варіюється між діалектичною логікою й органічною хімією, не випустить з уваги також найдавніші надбання вітчизняної й закордонної літератури, теологічні твори Георга Вільгельма Фрідріха Гегеля раннього періоду й шеститомні роботи Іммануїла Канта, книжкові багатства макроекономіки й мікросоціології, включаючи повний психологічний аналіз по кожному окремо взятому організму. Тому вступати з ними в яку-небудь інтелектуальну суперечку — марна справа. Це в них найсильніше місце від природи.

Для чого потрібен телефон: Часом вони самі не знають, навіщо їм він потрібен. При бажанні вони могли б зібрати власний, але оскільки бажання, як правило, не виникає, то до моделей не вибагливі, віддають перевагу бюджетним терміналам, щоб ціною не відлякували й служили вірою й правдою років п'ять.

Що підійде: LG KG110, KG300, Nokia 1112, 2610, 1600, Samsung C130, B100, Sony Ericsson K320i, T250i.

Блондинка

Як впізнати: Якщо ваш зір починає різко здавати від великої кількості рожевих кольорів, кількості стразів на квадратний сантиметр, а навколо активізувалися місцеві ворони, націлившись на півтора кілограма блискіток, — це стовідсоткова ймовірність того, що неподалік з'явилася блондинка. Її легко впізнати за цокотом гострих підборів, темним корінням волосся і паперовому пакетику «Oriflame» у руках (вона навіть цілком може бути їхнім дистриб'ютором). Блондинка відповідає променистою посмішкою на кожен погляд у свій бік, та загалом її обличчя ніколи не обтяжене нічим, крім ідеально накладеного макіяжу й не менш ідеальної посмішки. Пересувається вона з таким виглядом, як правило, від одного модного бутика до іншого, попутно збираючи в них текстиль із останньої колекції, яскраві намиста й дорогі браслети. За традицією, класична блондинка повинна постійно перебувати в компанії маленького цуцика з дивними рожевими бантами й лакованим нашийником, але в сучасному світі цей звичай вже зникає, і все частіше на гламурних вечірках дівчата з'являються без них. Бездоганний манікюр супроводжують дорогі каблучки, а особливого шику надають різнобарвні волохаті сумочки в тон туфельок.

Навіщо потрібен телефон: Насамперед, для того, щоб у нетісному дівочому колі викликати нелюдську заздрість у своїх подруг. «Ой, дівчатка, дивіться яка в мене дзвонилка!». Й під піднесені «ахи» дістати із сумочки (після тривалих пошуків, природно) чудо техніки рожевого кольору. Або білого. Не настільки важливо, який телефон буде всередині, тут головне — розкішний і яскравий корпус, бажано зі змінними панельками в кольори блузки (як варіант — обручу, колготкам, помаді, тіням або симпатичному бантику на короткій майці).

Що підійде: Alcatel OT C635, LG KE 970 Shine Gold, LG KF300, Motorola RAZR Pink, Motorola V3i D&G, Nokia 7373, 7390, Samsung E500 Coral Pink, Sony Ericsson Z610.

Папарацці

Як впізнати: Ці докучливі фотографи зуміли придумати собі нехитрий заробіток у вигляді цікаво зафіксованих моментів або просто кумедних фотографій, які часом збуваються за солідну ціну.

Одяг у них варіюється в широких межах, так що на вигляд їх нічого не видає. Хіба що більше пильне розглядання околиць на предмет цікавих кадрів або випадково виявлених зірок шоу-бізнесу. Та й допитливий їхній погляд моментально піймає потрібний об'єкт і зніме його в найбільш вигідному ракурсі.

Папарацці успішно загубляться в юрбі, автомобільному потоці, на голій галявині, у листі, серед трьох сосон і взагалі скрізь, де тільки є, за що вчепитися або під що лягти. Якщо вони націлені серйозно, то без фотокамер з метровим об'єктивом і півметровим спалахом не обійдеться. Навіть якщо вони починаючі папараццики, то завжди намагаються тягати із собою улюблений цифровик (або будь-яку іншу камеру, що є в наявності), нехай вона й не найбільш компактного розміру.

Навіщо потрібен телефон: Звичайно ж, для тих випадків, коли камера далеко від свого власника, а цінний кадр втрачати не хочеться. А для початківців камерофони принесуть подвійну користь — на особливо відповідальні завдання вони вибираються нишком, так що для непомітного розташування камери місця не залишається.

Що підійде: П’ятимегапіксельні камерофони будуть найкращим рішенням, особливо ті, які мають великий зум. LG KG920, KE990, KU990, Nokia N82, N95, Samsung F490, G600, G800, Sony Ericsson K850.

Екстремали

Як впізнати: От вже у кого шило в одному місці, так це в цих хлопців. Палаючі хати, коні на скаку…Першими екстремалами, як показує історія, були саме жінки в російських селищах. Їм не сиділося за традиційними заняттями й у звичайному побуті. Тепер спектр у цієї категорії населення істотно розширився, і до палаючих будинків і приборкування коней додалися стрибки з парашута, пірнання з аквалангом на глибину, сноубординг, підкорення вершин на велосипеді й за допомогою альпіністського спорядження, серфінг, диггерство. Навіть стейдждайвінг (стрибки зі сцени в заповнений — якщо повезе — зал) можна віднести до свого роду екстриму. Принаймні, за травматизмом він практично йому не поступається.

Впізнати екстремалів дуже просто — за перманентними синцями, саднами, переломами і бадьорими розповідями, де, власне, вони всі ці травми одержали. Знайти їх теж не складно — на схилах найбільших водоспадів, на вершинах найкрутіших гір, на дні океану, у міських колодязях, непрохідних нетрях лісів і на хвилях цунамі з дошками для серфінгу — загалом, у всіх тих місцях, куди не ступала нога звичайної людини.

Навіщо потрібен телефон: Щоб знайти один одного в лісі, на двох різних островах, посвітити в наметі, помигати на горі й повідомити друзям про підкорення нової вершини. До дизайну телефону не вимогливі, до функціоналу особливо теж. Головне — щоб зв'язок не переривався, корпус був витривалий, і батарея не підвела.

Що підійде: Nokia 5140i, 5500, Siemens M75, Fly Levi’s, Samsung M110, Sony Ericsson C702, Philips Xenium 9@9F.

Бізнес-леді/мен

Як впізнати: У сучасному соціумі бізнес-люди вже не рідкість, і в очі вони не впадають, тому що пересуваються на власних авто. У власний офіс, у власну компанію й власний робочий колектив. Їх графік розписаний до секунди, і вічно зайнятих бізнесменів піймати не так-то легко. Зате впізнати таких індивідуумів легко. Строгі дорогі костюми, стриманий макіяж у дам і бездоганна зачіска в чоловіків. Загалом, дресс-код — він і в Африці дресс-код. Стиль вимагає мінімального використання біжутерії й винятково ділових аксесуарів, щоб всім своїм виглядом такі люди могли показати серйозність своїх намірів і твердість прийнятих рішень.

На політ фантазії, як в одязі, так і в поведінці, місця не залишається. Все підпорядковується чітким правилам, і бізнесмени просто змушені підлаштовувати своє життя під розклад корпорації. Тому вони приростають корінням до свого бізнесу, і ведуть ділове життя навіть вдома, тому що не можуть відірватися від думок про роботу.

Навіщо потрібен телефон: Стрімке корпоративне й позакорпоративне життя змушує таких людей бути на зв'язку завжди й скрізь, що б не трапилося. Тому вони, як ніхто інший, мають потребу в якісній комунікації й наборі бізнес-функцій, щоб організація щоденних справ проходила з мінімальними витратами часу. Віддають перевагу скромному дизайну, але щоб він не розходився із загальним стилем ділового власника (власниці).

Що підійде: Blackberry 8700g, Nokia 6120 Classic, E50, E51, E90, 6500 Classic, Sony Ericsson K800i, Samsung i550, i600.

Спортсмени

Як впізнати: Спортсмени — хлопці серйозні. Ідентифікуються за сталевими м’язами, іноді за спортивним костюмом (частіше під час ранкових і вечірніх пробіжок), відмінною витривалістю й разючому терпінню. Нерви на дрібниці вони ніколи не витрачають, тому що краще напружити кілька м'язів і дати в око, ніж піддавати передчасній смерті нещасні нервові клітини. Мислять такі люди повільно, але лаконічно, без зайвих образів. Багатослівність, як правило, теж не їхній коник. Тим більше що іноді це вимагає напруги лицевих м'язів, а для спортсменів, як відомо, краще напружити кілька не лицевих.

Знайти таких товаришів можна в будь-якому спортзалі (це, так би мовити, основне лігвище, де вони з'являються у всій своїй красі) і на будь-якому стадіоні. Але час найбільшої їхньої активності припадає на періоди всіляких змагань між собою, попередні генеральні тренування і загальні зборів із цього приводу. І тут вже головне — не потрапити під гарячу руку.

Навіщо потрібен телефон: Звичайно для голосового зв'язку й написання повідомлень. Не зайвої буде й ударостійкість термінала, тому що любителі потренуватися можуть про нього забути й випадково «підключити» його до свого тренування. Але якщо термінал ще й може надати додатки, які допоможуть у щоденних заняттях, то він точно знайде свого вдячного користувача-спортсмена.

Що підійде: Samsung F110 miCoach, Nokia 5500.

Меломани

Як впізнати: Звичайно ж, за навушниками — маленьким, великими, дротовими, бездротовими. Ці люди слухають музику завжди, навіть сплять із плеєром. Вони відмінно розбираються в сучасному музичному світі, та й класика їм не далека. Тому меломанів можна зустріти скрізь — від районного клубу до стадіону. Але найбільше їхнє скупчення буде на всіляких концертах, переважно джаз/фанк/ска/рок-спрямованості. І в музичних відділах магазинів саме вони можуть довести до істерики консультантів своїми проханнями про виконавців і групи, які широко відомі тільки у вузьких колах, щоб потім вдосталь поглумитися над розгубленим бідолахою-продавцем.

Іноді меломани вибирають собі футболки з логотипами улюблених груп, щоб зустрітися з розуміючим поглядом людини, що знає справу. Тільки таких футболок у них безліч, і з них можна зібрати два комплекти «тиждень». На відміну від безлічі інших суб'єктів, описаних у статті, вони охайні, і за модою теж періодично стежать, особливо якщо меломан віддає перевагу хардкору.
Навіщо потрібен телефон: Крім стандартних комунікативних функцій, термінал обов'язково повинен бути меломанським — із пристойним і зручним медіаплеєром, окремо винесеними клавішами керування, гарним еквалайзером і непоганим динаміком. Обов'язковим також є наявність щедрого об’єму пам'яті для великої музичної бібліотеки. До дизайну меломани не надто вибагливі, але й на відверто непривабливий зовнішній вигляд стільникового теж не поласяться.

Що підійде: LG KG810, KE600, все модели Sony Ericsson Walkman-серии, все модели Nokia XpressMusic, Motorola ROKR E8, Samsung F250, F310, F500.

Неформали

Як впізнати: Кого важко зараз не помітити на міських вулицях, так це представників різних субкультурних віянь серед нинішньої молоді. Ґрунтуються вони завжди на музичних перевагах і так яскраво виражені в одязі, що іноді це істотно заважає їм жити.
Ні для кого не секрет, що з найпоширеніших зараз можна виділити наступні: емокіди (як правило, підліткова культура, граються в них найменші, носять чубчики, безліч значків на всіх мислимих і немислимих місцях, приспущені джинси, і загалом одяг далі в картато-смугастого не заходить; головна фішка — професійно різати вени й звинувачувати світ у всіх гріхах) і готи (антисанітари цвинтарів й особливо занедбаних могил, вічні скупники гіпюру, корсетів, сорочок з жабо, шкіряних суконь і срібних прикрас під нездоровий макіяж з вибіленою шкірою й фарбованими в чорні кольори волоссям; особи простіші відбуваються футболками з готичними групами, вугільно-чорною підводкою для очей і важким анком на шиї; довгими зимовими вечорами люблять зібратися тісною мізантропською компанією й поговорити про смерть). Менш популярний кіберпанк — найбільш прогресивний напрямок, зараз, мабуть, він найбільш стильний і креативний, оскільки вимагає чималих капіталовкладень, щоб зовнішній вигляд був ефектний і виглядом нагадував прибульця, а при більш ретельному розгляді такий індивід скидається на породження вищого розуму, обтягнуте латексом, металом і дротами. Творці «Матриці» вочевидь передчували, що її герої в реальному житті будуть жити ще довго.

Детальніше варто було б поговорити про металістів через занадто розгалужену їхню культуру. В окремий прошарок можна виділити загін початківців, що вирізняються немитою головою, невипраними джинсами й рюкзачком-торбинкою за плечима. Неодмінним їхнім атрибутом є коротка стрижка або волосся до плечей, безрозмірна футболка «Арія», «Cradle Of Filth», «Iron Maidan» або «Slipknot». Але, як було колись сказано, мухи окремо, а котлети окремо. Металісти поділяються на блекерів (усіх уб'ють — одні залишаться, чорні й похмурі адепти князя темряви, що моляться на пентаграми, перевернуті хрести й на три групи, записані в гаражі на диктофон), трешерів (як правило, старші хлопці, алкогольні королі, бувалі, і віддають перевагу металу старої школи), паверщиків («тьма сховала обрій, хмари згустилися над долиною, і для боротьби зі злом у кузнях Атлантиди…» — найбільш пафосне з музиці, але необразливе й шляхетне відгалуження; пухнаті кучері, окуляри й футболки «Manowar», «Blind Guardian» й «Rapsody» видадуть їх з головою), думмерів (щирі фаталісти, особливо якщо вони віддають перевагу funeral doom; але їх видають тільки відповідні логотипи на одязі) і бруталхедів (у їхньому джентльменському наборі камуфляжного й темно-зеленого кольору штани з кишенями, футболки з лого «Dying Fetus», «Suffocation» й «Deeds Of Flesh», а з характерних ознак — пірсинг, довгі доглянуті волосся або ж начисто виголена голова, покриті загадковим татуюваннями кінцівки і, в більшості випадків, густа борода). Поруч із бруталхедами завжди можна помітити граінд-корщиків і хард-корщиків. За виглядом вони не відрізняються від перших, відрізняються тільки логотипи на футболках і кепках.

Кожна із субкультур неодмінно слухає певний набір груп, за які «пащу порве» кожному. Співдружністю субкультури не відрізняються, тому серед їх представників мир і спокій теж не панує.

Навіщо потрібен телефон: Для голосового зв'язку й набору SMS, як не дивно. Але тут вже дизайн увагою не обділяється, тому що металісти вочевидь не поласяться на рожеві блискітки на корпусі й розкладний формат, а емокіди не будуть у захваті від малофункціональних бюджетників. Та й залежність будь-якої субкультури, насамперед, від певної музики вказує на те, що музична складова в телефоні, як мінімум, повинна бути. Але, приміром, для кіберпанків підійдуть винятково чорні сенсорні термінали, вісокотехнологічні й, відповідно, дорогі.

Що підійде: Готам — LG Prada, Samsung Armani P520, Motorola Moto U9, Nokia 8600 Luna, 6500 Classic, 7500 Prism; емо — LG VX 8500, Motorola E8, Sony Ericsson W380, Samsung X830; кіберпанкам —LG KG800, LG Viewty; металлистам — Nokia N82 Black, N81, N78, Fly Hummer, LG KF600, Motorizr Z8.

Джерело: Мабіла
Автор: Євгенія Диц
Коментарі
Mokhnach 01.08.2008 10:50

для папарацци мобильный телефон - это точно вещь первой необходимости


Sano 01.08.2008 15:37

Критика: 1 - "Третий сорт - не брак, шестой не последний..." (с) Некоторые "типы личностей" могут быть и "вперемешку"; 2 - После прочтения статьи появилась стойкая уверенность в некоторой "недосказанности". Другими словами: "Далі буде?"


АДК 04.08.2008 19:37

Это написано для Петросяна? Он должен был читать? Или команда КВН из Мухосранска? На 1 апреля пошло бы на "УРА", а так то ли шутка, то ли .....


murmann 06.08.2008 17:39

не статья а бред полный... я тусовщик но у меня E90 боже кто же я...))) удалите этот материал...


Koreec 13.08.2008 16:51

Бредятина....


shemar 02.09.2008 21:18

Телефоны, названые для бизнес -менов\леди.....
ну, это полностью не то, что носят такие люди (

Не знаю, какие они проводили исследования и с кого брали пример, но статья ТОЧНО не для нашего менталитета.
У русских в ходу совершенно другие правила выбора.


Ви хочете залишити коментар?
Тільки зареєстровані й авторизовані користувачі можуть залишати коментарі
Зареєструйте «Мабіла.Паспорт» або авторизуйтесь, якщо Ви вже зареєстровані.
Этот материал на русском языке Підписатися RSS
Якщо у вас є зауваження, доповнення, побажання, або ви виявили неточність у цьому матеріалі — повідомте редакцію.
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
Пошук
 

Останні новини

Актуальні теми

Мабила.Маркет.Рейтинг

Рейтинг мобильных телефонов по версии торговой системы «Мабила.Маркет»

1.

Про проект · Зворотній зв`язок · Експорт новин · Архів новин · Підписка на новини · Правова інформація

Русскоязычная версия |  Україномовна версія 

© «Мабіла», 2006—2011.
Усі права захищено.

bigmir)net TOP 100