Мабіла Мабіла.Маркет Мабіла.Медіа Мабіла.Форум Мабіла.Софт Мабіла.Енциклопедія Мабіла.MMS Мабіла.Пошта
Мабіла.Медіа
Вівторок, 20 жовтня 2020 Русскоязычная версия |  Україномовна версія 

Мабіла.Медіа / Статті / Дослідження / Тюнінг мобільних телефонів, або «Салон мобільної краси»

Новини


Статті


Програмне забезпечення
Дослідження
Техноманія
Цифрові фото-відеокамери
Аналітика
Репортажі
VIP-інтерв'ю
Колонка редактора

Огляди


Експорт
RSS
Підписка на новини
Підписка на новини
Add to Google
Серпень, 2008 р.
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
        01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Тюнінг мобільних телефонів, або «Салон мобільної краси»

Этот материал на русском языке
Коментарі 22.08.2008
Зміст:

Ще кілька років тому виробники стільникових телефонів не могли запропонувати свої пристрої в тому розмаїтті, у якому вони зараз представлені на ринку. Звичайно, це стосується й начинки апарата, адже всі технічні можливості не видно зовні. А те, що й видно, — лише серійна пластикова обкладинка. Прагнення кожного виділитися з натовпу актуальне в усі часи. І якщо в середині 90-х сама наявність телефону бути приводом для уваги навколишніх, то тепер навіть на його витончені форми ніхто не поласиться. Зате саме зараз починає розгортатися прибуткова справа, яка допомагає людям привернути до себе увагу за допомогою мобільного. І стандартні «нокії», «мотороли» й «ерікссони» набувають зовсім дивного вигляду завдяки художнім талантам майстрів.

Для індивідуалізації (назвемо це так) свого мобільного товариша всі засоби підходять, вважають одні, і всі можливості доступні, думають інші. Треті ж дотримуються думки, що все це «понти дешеві», хоча зовсім і не такі дешеві. Перші будуть клеїти на корпуси своїх стільникових усілякі наклейки, дрібні камінчики й орудувати пензликом. Другі підуть шляхом витрат, і в нагороду одержать шикарні картини на телефонних кришках і фліпах або дорогу інкрустацію. А треті будуть розглядати, відкривши роти, унікальні телефони в чужих руках. Тому що зробити із вже звичайного засобу зв'язку статусну річ — це вам не панельки на Nokia поміняти.

Для позначення якісних змін зовнішності телефону часто вживають слово «моддінг» (від англійського modify — модифікувати, змінювати). Але воно, скоріше, стосується творчих впроваджень в апаратну частину комп'ютера, а також до системного блоку, ніж до облагороджування корпуса телефону. Інший варіант естетичних змін одержав назву «тюнінг» (від англійського tune — налаштовувати, регулювати). Але й це поняття не так близьке до телефонів, як до автомобілів. Ще одним варіантом назви дизайнерських фантазій над панеллю пристрою стало слово «мобіфікація» (mobification) — перетворення мобільного телефону, що колись було дуже популярним серед підлітків у Британії, але корінням з Південної Азії.

Все-таки для модифікації зовнішності мобільних терміналів автор статті воліє користуватися загальним поняттям «стайлинг». У дизайні це слово застосовується для практики облагороджування виробів, які зберігають відмінний робочий стан, але корпусом і формою вже морально або навіть фізично застаріли, відповідно до сучасних модних тенденцій.

З доступного нині стайлингу можна виділити аерографію, лазерне гравірування, оформлення дорогоцінними каменями, титанове напилювання, покриття-хамелеон і покриття оксамитом, вбудовування світлодіоду. Кожен з них надасть телефону неповторного (особливо якщо генератором художньої ідеї виступить сам власник) вигляду і забезпечить жадану статусність.

Повітряним пензлем
до змісту

Мрія багатьох прикрасити свій ненаглядний телефон тепер може здійснитися завдяки художньому розпису — аерографії (Аirbrushing або Custom Painting — від англійського airbrush — повітряний пензлик), що має на увазі нанесення малюнку будь-якої складності на будь-яку поверхню за допомогою аерографа.

Така практика донедавна існувала для «прикрашення» автомобілів, але останнім часом перейшла й на мобільні телефони, започаткувавши тим самим новий напрямок у художній справі.

Теми малюнків — різноманітні. Майстри наносять на панельки й логотипи і представників флори й фауни, і ініціали власника, і зображення автомобілів, і картини водного світу, і героїв улюблених мультиків або фільмів.

Загалом, розпишуть ваш стільниковий хоч під хохлому. Головне — фантазія. Через безконтактність процесу (інструмент малює шедевр струменем розпиленої рідини певного кольору) можна домогтися чіткості будь-яких деталей. Результат такої роботи дає цілком реалістичні картини, особливо якщо зобразити на корпусі велику подряпину або розлом. Чіткість буде просто фотографічна.

Повітряний пензлик діє за принципом пульверизатора, але тільки з вузеньким і добре регульованим діаметром розпилення. Саме тому аерограф дозволяє повністю тонувати поверхню, створювати градієнти або наносити лінії мінімальної товщини без шкоди якості картинки. Сучасна технологія аерографії може зробити кольоровий малюнок особливими лакофарбовими матеріалами, які, крім якості, забезпечують безпеку майбутньої різнобарвної панельки (тобто хімічного впливу на власника не буде).

Тепер трохи про саму техніку нанесення картинки. Повітряний розпис починається з того, що майстер разом із клієнтом складає ескіз майбутнього малюнка, якщо варіанти з каталогу вже готових зображень не підійшли. Коли власник телефону нарешті визначився з тим, що саме він буде бачити на своєму мобільному пристрої, майстер робить попередню версію в натуральному розмірі.

Але тут часто виникають складнощі через те, що картинку великого розміру часто розмістити не можна — сильно страждає якість (втрачаються занадто дрібні деталі). Якщо прикрашати великі пристрої (системні блоки або ноутбуки), то проблем із занадто великими зображеннями, як правило, не виникає. У мобільних терміналів, крім їхніх невеликих розмірів, є й ряд інших складнощів для аерографів — кнопки, дисплеї, отвори для динаміків і камери. Вони істотно ускладнюють процес нанесення складного малюнка.


Коли клієнт стверджує малюнок, розпочинається робота безпосередньо з терміналом. Спочатку варто підготувати поверхню пристрою до нанесення малюнку — усунути подряпини, вм'ятини й інші дефекти, все вирівняти й виконати ґрунтовку. Після цього майстер наносить зображення «повітряним пензлем», і корпус висушують. Потім полірують і покривають лаком, щоб надовго зберегти стійкість нанесеного малюнка до негативних зовнішніх факторів.

У підсумку, користувач одержує корпус із водовідштовхувальними властивостями й збільшенням у вазі не більше трьох грамів.

Процес аерографії займає від трьох до двадцяти днів, залежно від майстерні, і на цей час клієнтові можуть видати змінний апарат (але не всі, хто надає послугу мобільного стайлингу, надають таку послугу), щоб не залишати без засобу зв'язку клієнта.

Ціна за красу на корпусі, а також терміни її виконання, залежать від розміру малюнка і його складності. І за ретельне промальовування великої кількості дрібних деталей візьмуть, звичайно, більше. А оскільки сучасні термінали прагнуть до тонких форм і скромних габаритів, то й процес їх перефарбовування для художників більш трудомісткий, практично ювелірна робота.

В Україні діє кілька майстерень, що надають послугу «повітряного покриття». Художники сайту www.vs.dn.uaрозмалюють ваш мобільний мінімум за сім днів, а якщо грозить дуже трудомісткий процес, то телефон доведеться чекати днів 20, і ціна за кольорову пишноту починається від 1500 гривень. На сайті www.aeroplay.kiev.ua вартість розпису зовсім бюджетна й коливається від 200 до 400 гривень. Авторська й неабияка робота, як правило, цінується завжди вище, ніж реалізація якого-небудь шаблону.

Креативний хай-тек
до змісту

Ще однією популярною темою стайлингу стільникових терміналів є лазерне гравірування. Головна його перевага — це зображення з дуже високою роздільною здатністю. Але при цьому вона не може передати складні колірні відтінки, тому що графічна по своїй суті. Сучасні технології нанесення малюнка за допомогою лазера дають практично необмежені можливості для реалізації фантазії замовника. Слово «лазер» (абревіатура від Light Amplification by Stimulated Emission of Radiation) означає посилення світла за допомогою змушеного випромінювання. З поверхні під впливом точно спрямованого надпотужного лазерного пучка відділяються часточки матеріалу. Відбувається це методом сублімації — випаровування без рідкої фази. Майбутнє зображення буде нанесене із заданими налаштуваннями гравірування на звичайному  комп'ютері. А із ПК легко імпортувати картинки з популярних редакторів векторної графіки, тобто фото, у тому числі й відскановані, креслення та інше можуть легко оселитися на вашому мобільному. Але якщо ескіз подано не у вигляді готового макету, то за приведення його до відповідного, векторного, вигляду доведеться доплатити.

Випромінювання отримують внаслідок стимуляції зовнішнім магнітним полем і підсилюється воно завдяки багаторазовому відбиттю в системі дзеркал. Тонкі пучки світла мають, крім незаперечної точності і якості, високу продуктивність і довговічність результату, яким не може похвалитися жодна інша техніка стайлингу. Але кінцевий результат, безсумнівно, залежить від поверхні пристрою, а точніше — речовини, з якої він виготовлений. Стійкість до механічного й навіть хімічного впливу буде залежати від фізично-хімічних властивостей вихідного матеріалу.

Сам процес повністю автоматизований і виконується абсолютно без втручання рук, що істотно скорочує час роботи й знижує ризик всіляких технологічних помилок. Завдяки цьому час нанесення шедевра на поверхню становить у середньому 40 хвилин. До того ж лазери цілком безпечні й, загалом, не складні у користуванні. А вже міфи про те, що в процесі нанесення картинки лазером можна пошкодити пристрій, більш ніж марні — гравірування здійснюється безконтактним методом, а глибина нанесення автоматично контролюється. Ніякої реальної загрози вкоротити життя телефону не існує.

При растровому гравіруванні лазер діє подібно принтеру — пучок світла, рухаючись униз по лініях, гравірує серію крапок на кожній з них. Так, сукупність мікроскопічних крапок формує зображення, що буде прикрашати будь-який пристрій (у цьому випадку — телефон). Сфальцьоване світло, крім металу, прекрасно гравірує дерево, оргскло, шкіру, пластик.

Замовити собі таке чудо лазерної техніки можна на сайті www.mak-grav.com.ua. На ваш стільниковий нанесуть знак зодіаку, будь-який бренд, абстрактний малюнок або втілять у життя власні ескізи замовника. Крім цього, майстрам нерідко роблять замовлення на зображення ініціалів користувача (звичайно ж, художньо виконаних), різноманітний живопис і логотипи, візерунки, усілякі символи, малюнки автомобілів і гламурні завитки. Все, чого душа тільки забажає. Головне — щоб гаманець витримав. Кілька сотень «зелених» — і ви власник мініатюрного шедевра.

Кращі друзі жінок
до змісту

Якщо є бажання й можливість, то прикрасити свій телефон можна й діамантами, повторивши досягнення віденського ювеліра Петера Алоіссона. А якщо запити трохи скромніші, то цілком можна обійтися камінчиками й стразами. Періс Хілтон, приміром, зібрала своє жіноче терпіння в кулак для ім'я стайлингу — провела дві години за наклеюванням стразів на свій мобільний телефон. У підсумку, її улюблені рожеві блискітки міцно засіли на пристрої й не тільки радували око господарки, але й дратували навколишніх нецінителів гламуру.

Замовляючи інкрустацію телефону в майстрів, клієнт вибирає малюнок, що сподобався йому, (або, знову таки, пропонує свій) і, власне, камінчики — їх кількість і розмір. І вже потім майстри практично ювелірного мистецтва викладуть на поверхні мобільного будь-які завитки.

Варто сказати, що задоволення це не з дешевих. Навіть більше — одне з дорогих. Вартість інкрустації так висока через високу ціну «іменних» камінчиків і тонкої ювелірної роботи. Приміром, майстри, що пропонують свої послуги на сайті www.crystaldesign.com.ua, обробляють одну сторону Motorola V3 за 245 доларів, а якщо облагороджувати апарат повністю, то сума зростає до 545 «зелених». Причому кристали не які-небудь, а Swarovski — Siam й Ruby. Серед цінителів подібної розкоші особливий статус власникові такого телефону забезпечений неодмінно.

Кольорова блимавка
до змісту

Трохи дитячий варіант стайлингу, але який має право на життя — вбудовані світлодіоди. Їх можна вбудовувати практично в будь-яку зовнішню частину термінала: під клавіатурний ряд, над дисплеєм, позаду, збоку. І вибір кольорів необмежений, і абсолютно кожним можна прикрасити свій мобільний, щоб він переливався, як веселка після дощу, або ж мерехтів, як неоновий вогник вітрини магазину. Сам же світлодіод — напівпровідниковий пристрій, що випромінює некогерентне світло, коли через нього проходить електричний струм. Наочним прикладом може бути модель Fly LX500 з LED-індикатором, що став її родзинкою — так розробники подбали про виробничий «стайлинг».

Оксамитовий сезон
до змісту

А от це вже з ряду стайлингових новинок. Зробити свій телефон приємним для ока й на дотик можна в спеціалізованих майстрів. Вони оздоблять весь корпус цілком (крім кнопок, портів, вічка камери й дисплею) або ж наведуть красу частково.

У колірних перевагах клієнта теж обмежувати не стануть, запропонувавши безліч різних варіантів, які можна поєднати між собою, включаючи навіть оксамит із флуоресцентним ефектом. Останній примітний тим, що світиться під ультрафіолетом — таке освітлення популярне в нічних клубах, тому оксамитовий термінал із флуоресцентом отримає безліч зацікавлених поглядів.

Сила титану
до змісту

Статусності вашому терміналу додасть і спеціальне хімічне напилювання нітрату титану. Правда, його можна наносити тільки на металеві поверхні, та й сам стайлинг, скоріше, буде ближчим чоловічій статі, ніж жіночій.

Це щоб представникам сильної половини людства було не так прикро за стразики й оксамит, напевно. Титанова обробка (яка, до речі, відрізняється відмінною якістю й міцністю) виконується під золото або срібло, надаючи телефону неповторного і дорогого вигляду. До того ж таке напилювання значно продовжує життя своєму металевому носію, тому що робить його стійким до різних зовнішніх впливів.

Мобільний хамелеон
до змісту

Цей спосіб має на увазі використання спеціальних фарб-хамелеонів. Свою назву  вони одержали від того, що, будучи надтехнологічною емаллю, «хамелеони» змінюють свої кольори під різними кутами огляду й освітлення.

Покриття може переливатися від червоного до золотавого або від сріблястого до зеленого — все за бажанням і вибором клієнта. Такі вигадливі світлові ефекти створюються за допомогою інтерференції світла в покритті й спеціальних пігментах. Головне — вибрати потрібні кольори, щоб вони потім не набридли.


Післямова
до змісту

Як бачите, способів надати своєму телефону неповторності й навіть загадковості багато. І кращий варіант, якщо користувач не обмежений у фантазії, щоб створити дійсно оригінальний дизайн для свого стільникового. А якщо він ще й не обмежений фінансово, то перед ним взагалі відкриється велике поле для різних експериментів і комбінацій на рідному мобільному терміналі. І ніякої шкоди стільниковому улюбленцеві при кожному із представлених стайлингів завдано не буде. Хіба що сам власник термінала почне власноручно робити зварювальним апаратом гравірування або вмочить пристрій у золотаву фарбу, як у рекламі із блондинками. Якщо вам хочеться дійсно якісну й неповторну роботу, краще звернутися до майстрів, які й свою справу знають, і вам допоможуть визначитися з майбутнім «апгрейдом» телефону.

Джерело: Мабіла
Автор: Євгенія Диц
Коментарі
ZORRO 23.08.2008 20:05

Это все очень здорово, но момет кто знает, где купить такой корпус на 8800. Заранее благодарен.


Ви хочете залишити коментар?
Тільки зареєстровані й авторизовані користувачі можуть залишати коментарі
Зареєструйте «Мабіла.Паспорт» або авторизуйтесь, якщо Ви вже зареєстровані.
Этот материал на русском языке Підписатися RSS
Якщо у вас є зауваження, доповнення, побажання, або ви виявили неточність у цьому матеріалі — повідомте редакцію.
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
Пошук
 

Останні новини

Актуальні теми

Мабила.Маркет.Рейтинг

Рейтинг мобильных телефонов по версии торговой системы «Мабила.Маркет»

1.

Про проект · Зворотній зв`язок · Експорт новин · Архів новин · Підписка на новини · Правова інформація

Русскоязычная версия |  Україномовна версія 

© «Мабіла», 2006—2011.
Усі права захищено.

bigmir)net TOP 100