Мабіла Мабіла.Маркет Мабіла.Медіа Мабіла.Форум Мабіла.Софт Мабіла.Енциклопедія Мабіла.MMS Мабіла.Пошта
Мабіла.Медіа
Четвер, 20 січня 2022 Русскоязычная версия |  Україномовна версія 

Мабіла.Медіа / Статті / Аналітика / Топ-мАбіла. Аналітика за березень — травень 2008 року

Новини


Статті


Програмне забезпечення
Дослідження
Техноманія
Цифрові фото-відеокамери
Аналітика
Репортажі
VIP-інтерв'ю
Колонка редактора

Огляди


Експорт
RSS
Підписка на новини
Підписка на новини
Add to Google
Червень, 2008 р.
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
            01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Топ-мАбіла. Аналітика за березень — травень 2008 року

Этот материал на русском языке
Коментарі 20.06.2008
Содержание:

От і прийшов час підвести підсумки продажів через торговельну інтернет-площадку Мабіла.Маркет за березень-травень поточного року. У цьому матеріалі ви довідаєтеся про те, які телефони були найбільш затребуваними, частки ринку кожного з вендорів і ще дещо цікаве.


Топ-10 моделей за переглядами описів та цін

У першому кварталі поточного року найбільшою популярністю серед онлайн-аудиторії користувався смартфон Nokia N82. Інтерес до нього був настільки великий, що цей апарат з моменту своєї появи в продажу чітко втримувався на першій позиції рейтингу Мабіла.Маркет. Зненацька на другому місці виявився бізнес-апарат Nokia E51. Тонкий і добре збалансований, він завоював масу прихильників, і, незважаючи на досить високу ціну, інтерес до нього був настільки великим, що він міцно закріпився на другому місці.

Дітище шведсько-японського альянсу, модель Sony Ericssin K850i, незважаючи на те, що його позиції змістив лідер рейтингу, однаково продовжує збирати своїх шанувальників, кликів яких вистачило, щоб утримати його на шостій позиції. До речі, це єдиний телефон не Nokia, що входить у першу десятку Топ-мАбіли за кількістю переглядів описів.

Дещо інша картина спостерігається в списку телефонів, у яких цікавилися ціною. Так уже дві з десяти перших позицій зайняли «не Нокії». На щасливому, сьомому місці за кількістю запитів ціни виявився Apple iPhone, або як його назвали в народі — «яТелефонко». А от на десятому рядку закріпився дуалсімник — Samsung D880 Duo, що істотно зменшив ціну.

Топ-моделі

За переглядами описів
За переглядами цін
Nokia N82 Nokia N82
Nokia E51 Nokia E51
Nokia N95 8Gb Nokia 6500 Slide
Nokia 6500 Classic Nokia N95 8Gb
Nokia 6500 Slide Nokia 6300
Sony Ericsson K850i Nokia 6500 Classic
Nokia 6300 Apple iPhone 8 Gb
Nokia 5610 XpressMusic Nokia N73
Nokia N96 Nokia N73 Music Edition

Nokia N73

Samsung SGH-D880 DuoS

Nokia 5310 XpressMusic

Sony Ericsson K850i

Samsung SGH-i710

Nokia 5310 XpressMusic

Sony Ericsson W910i

Nokia 5610 XpressMusic

Nokia N81

Nokia 8800 Arte

Samsung SGH-D880 DuoS

Nokia N95

Nokia N95

Samsung SGH-i710

Apple iPhone 8 Gb

Apple iPhone 16 Gb

Nokia N73 Music Edition

LG KU990 Viewty

Sony Ericsson W960i

Nokia N81

Nokia N76

Nokia N76

Sony Ericsson K800i

Sony Ericsson W910i

LG KU990 Viewty

Sony Ericsson K800i

Sony Ericsson P1i

Sony Ericsson P1i

Sony Ericsson W890

Nokia 6300 Black

Nokia 6120 Classic

Nokia 8800 Sapphire Arte

Рейтинг брендів у цінових категоріях
до змісту

Далі ми розглянемо кількість пропозицій кожного конкретного бренду у всіх цінових групах.

Як користуватися таблицею
У шапці кожної з таблиць зазначена наступна інформація:
— Ціновий сегмент
— Кількість брендів, представлених у цьому ціновому сегменті
— Кількість переглядів моделей, у числовому й процентному відображенні. Відсоток вказується від числа всіх переглядів за всіма сегментами.
У колонках таблиці вказується позиція кожного бренду, через косу після вендора — кількість наявних у продажу пристроїв. У третій колонці — кількість переглядів за зазначений період, а в четвертому — відсоток від загальної кількості переглядів описів на торговельній площадці Мабіла.Маркет у цьому ціновому діапазоні.


До 300 гривень
до змісту

Кількість брендів: 8
Кількість переглядів моделей: 12814 (0.95%)

#

Виробник / Моделей

Перегляди

%

1

Nokia /3

3277

25.57%

2

Motorola /7

2843

22.19%

3

LG /4

2585

20.17%

4

Alcatel /11

1825

14.24%

5

Samsung /2

1144

8.93%

6

Siemens /4

907

7.08%

7

Sitronics /2

164

1.28%

8

Fly /1

69

0.54%

Як видно з таблиці, показники інтернет-продажів бюджетних мобільних телефонів істотно відрізняються від аналогічних у роздрібних мережах. Так в офлайні частка ринку бюджетних телефонів залишається близько 15%, у той час як в Інтернеті не дотягує й до 1%.

Що стосується розподілу часток ринку, то тут можна виділити трьох лідерів, це: Nokia, Motorola й LG. Непогані показники демонструє Alcatel, але в основному через найбільше число представлених моделей.


Від 300 до 500 гривень
до змісту

Кількість брендів: 13
Кількість переглядів моделей: 66048 (4.92%)

#

Виробник / Моделей

Перегляди

%

1

Nokia /17

25889

39.20%

2

Samsung /15

14786

22.39%

3

Sony Ericsson /6

7229

10.95%

4

Motorola /11

4578

6.93%

5

Alcatel /14

4209

6.37%

6

Fly /10

3708

5.61%

7

LG /17

2527

3.83%

8

Sitronics /7

1075

1.63%

9

Siemens /6

1009

1.53%

10

Philips /2

559

0.85%

11

BenQ-Siemens /1

214

0.32%

12

Sagem /2

133

0.20%

13

Kenned /1

132

0.20%

Бюджетний сегмент серед інтернет-аудиторії поділили між собою Nokia й Samsung. Трохи гірші результати демонструє Sony Ericsson й Motorola. Особливо сильні в цьому діапазоні позиції Nokia, адже 17 телефонів змогла протиставити фінам, тільки LG. У всіх інших вендорів продуктова лінійка в цьому ціновому діапазоні істотно менша.


Від 500 до 1000 гривень
до змісту

Кількість брендів: 12
Кількість переглядів моделей: 180902 (13.46%)

#

Виробник / Моделей

Перегляди

%

1

Nokia/24

54757

30.27%

2

Samsung/35

39653

21.92%

3

Sony Ericsson/12

24870

13.75%

4

Motorola/16

24192

13.37%

5

Fly/25

14995

8.29%

6

LG/19

9903

5.47%

7

Alcatel/6

3747

2.07%

8

Philips/9

3158

1.75%

9

BenQ-Siemens/5

2493

1.38%

10

Siemens/5

1484

0.82%

11

Sagem/3

1031

0.57%

12

VK Mobile/6

619

0.34%

Найбільш масовий за кількістю телефонів, однак не настільки популярний в онлайні, ціновий сегмент у діапазоні від 500 до 1000 гривень наочно відображає стан справ на ринку. Так трійка лідерів Nokia, Samsung і Sony Ericsson чітко поділили перші місця. Але Samsung обігнав Sony Ericsson за рахунок майже втроє більшої кількості моделей. Впритул наблизилася до Sony Ericsson — Motorola. Долі відсотків відокремлюють ці бренди один від одного.


Від 1000 до 1500 гривень
до змісту

Кількість брендів: 10
Кількість переглядів моделей: 370893 (27.60%)

#

Виробник / Моделей

Перегляди

%

1

Nokia/26

139948

37.73%

2

Sony Ericsson/22

123836

33.39%

3

Samsung/26

53040

14.30%

4

Motorola/8

19925

5.37%

5

Fly/9

17277

4.66%

6

LG/13

11615

3.13%

7

General Mobile/1

2475

0.67%

8

HP/1

1959

0.53%

9

Philips/1

693

0.19%

10

VK Mobile/2

125

0.03%

Моделями ціною від 1000 до 1500 найбільше цікавляться в Інтернеті. Більше чверті всіх запитів спрямовані саме на телефони цього цінового діапазону. Досить широкий модельний ряд і висока конкуренція змушують виробників заповнювати цей сегмент дуже цікавими й різноманітними пристроями.


Від 1500 до 2000 гривень
до змісту

Кількість брендів: 9
Кількість переглядів моделей: 282101 (20.99%)

#

Виробник / Моделей

Перегляди

%

1

Nokia/18

165513

58.67%

2

Samsung/13

57767

20.48%

3

Sony Ericsson/6

34265

12.15%

4

Motorola/7

19422

6.88%

5

LG/1

1656

0.59%

6

BenQ-Siemens/1

1497

0.53%

7

HTC/1

1047

0.37%

8

Qtek/2

690

0.24%

9

Fly/1

244

0.09%

У цьому ціновому діапазоні Nokia — безумовний лідер. Майже 60% запитів спрямовані на пристрої саме цього виробника, у фінів у цьому сегменті до того ж ще й найбільший вибір моделей. Samsung і Sony Ericsson демонструють значно скромніші результати.


Від 2000 до 2500 гривень
до змісту

Кількість брендів: 11
Кількість переглядів моделей: 169221 (12.59%)

#

Виробник / Моделей

Перегляди

%

1

Nokia / 10

72914

43.09%

2

Sony Ericsson / 6

54076

31.96%

3

Samsung / 5

19958

11.79%

4

LG / 4

15865

9.38%

5

Motorola / 1

1540

0.91%

6

ASUS / 1

1153

0.68%

7

BlackBerry / 1

1110

0.66%

8

Toshiba / 1

1026

0.61%

9

Qtek / 1

748

0.44%

10

HTC / 1

667

0.39%

11

Fly / 1

164

0.10%

Цей ціновий діапазон раніше завжди був пріоритетним для Sony Ericsson. Однак через моральне старіння наявних на ринку моделей, і відсутність анонсованих новинок, у першому кварталі шведсько-японський альянс поступився лідерством Nokia. Але, швидше за все, у другому кварталі, з виходом більшості анонсованих новинок, Sony Ericsson зможе знову посісти перше місце в діапазоні цін від 2000 до 2500 гривень. Тільки корейські Samsung і LG змогли протиставити щось лідерам, і відібрати собі близько 20%.


Від 2500 до 3000 гривень
до змісту

Кількість брендів: 6
Кількість переглядів моделей: 72667 (5.41%)

#

Виробник / Моделей

Перегляди

%

1

Nokia / 5

57319

78.88%

2

Sony Ericsson / 1

13271

18.26%

3

HTC / 1

1263

1.74%

4

Samsung / 1

359

0.49%

5

Qtek / 1

307

0.42%

6

BlackBerry / 1

148

0.20%

У цьому ціновому діапазоні беззаперечне лідерство належить Nokia. Майже 80% від всіх запитів припали саме на фінські пристрої. Якби в Sony Ericsson кількість представлених моделей була більшою, то цей бренд склав би серйозну конкуренцію монополістові, адже лише одна представлена модель цього виробника зуміла одержати більше 18% запитів.


Від 3000 гривень
до змісту

Кількість брендів: 6
Кількість переглядів моделей: 189023 (14.07%)

#

Виробник / Моделей

Перегляди

%

1

Nokia / 17

124027

65.61%

2

Apple / 3

32862

17.39%

3

Samsung / 6

21520

11.38%

4

Motorola / 1

5287

2.80%

5

LG / 1

4650

2.46%

6

BlackBerry / 5

677

0.36%

Серед найдорожчих телефонів, найбільшою популярністю користуються пристрої під брендом Nokia. У цього виробника в першому кварталі поточного року в продажу було 17 моделей ціною понад 3000 гривень. На другому місці розташувався бренд, що в Україні офіційно не продається, хоча, насправді, ці пристрої досить часто зустрічаються в Україні. Так, незважаючи на досить високу вартість, більше 17% всіх запитів у цьому сегменті припали саме на смартфони iPhone. А от Samsung, зі своїми шістьома моделями зумів набрати лише не трохи більше 11%.


Всі цінові категорії
до змісту

Що стосується загальної частки кожного конкретного виробника, то вона наступна:

#

Виробник / Моделей

%

1

Nokia / 120

47.90%

2

Sony Ericsson / 53

19.17%

3

Samsung / 103

15.50%

4

Motorola / 51

5.79%

5

LG / 59

3.63%

6

Fly / 47

2.71%

7

Apple / 3

2.45%

8

Alcatel / 31

0.73%

9

Philips / 12

0.33%

10

BenQ-Siemens / 7

0.31%

11

Siemens / 15

0.25%

12

HTC / 3

0.22%

13

General Mobile / 1

0.18%

14

HP / 1

0.15%

15

BlackBerry / 7

0.14%

16

Qtek / 4

0.13%

17

Sitronics / 9

0.09%

18

Sagem / 5

0.09%

19

ASUS / 1

0.09%

20

Toshiba / 1

0.08%

21

VK Mobile / 8

0.06%

22

Kenned / 1

0.01%

Серед 22 брендів, пристрої яких можна придбати в українських інтернет-магазинах, виділити можна лише сім. Частки інших настільки малі, що істотно не впливають на показники.

Найбільша, можна навіть сказати величезна частина інтернет-продажів належить Nokia. Майже кожен другий телефон, куплений в інтернет-магазинах — має фінське коріння. Частки Sony Ericsson й Samsung трохи менші, а от Motorola й LG щось зовсім поступилися позиціями. Якщо в найближчому часі вони не виправлять становища, то, цілком можливо, вони поступляться позиціями Fly й Apple.


Топ-10 моделей із сенсорним дисплеєм
до змісту

Ну й наостанок ми вирішили розбавити сухі статистично цифри ще однією таблицею, що наочно відбиває нинішню ситуацію з телефонами, у яких введення даних здійснюється за допомогою сенсорного дисплея.

Місце

Модель

1

Samsung SGH-i710

2

Apple iPhone 8 Gb

3

Sony Ericsson W960i

4

LG KU990 Viewty

5

Sony Ericsson P1i

6

Apple iPhone 16 Gb

7

Samsung SGH-P520 Giorgio Armani

8

Samsung SGH-F700

9

Motorola MING A1200e

10

Samsung SGH-F490


Підсумки
до змісту

Перший квартал 2008-го року нічим не здивував. Nokia, як і колись, має істотний відрив. За нею слідом, з невеликим відривом ідуть Sony Ericsson й Samsung. До речі, примітний той факт, що в Samsung у продажу вдвічі більше телефонів, ніж в Sony Ericsson, однак це не заважає Sony Ericsson бути другою.

Дивує досить сильна зацікавленість телефонами iPhone. Адже вони, по-перше, всі неофіційні, а тому розлочені, і за їх нормальну працездатність ніхто не відповідає, по-друге — жоден офіційний сервісний центр не візьме їх на ремонт, по-третє — досить спірна їхня функціональність, адже навіть Bluetooth у цьому телефоні розрахований тільки на роботу з гарнітурою, тобто обмінюватися контентом, не вдасться.

Із всіх брендів другого ешелону, помітний ріст тільки в Alcatel, всі інші вендори, якось неохоче розвиваються в Україні.

Джерело: Мабіла
Автор: Сергей Колосков
Коментарі
Ви хочете залишити коментар?
Тільки зареєстровані й авторизовані користувачі можуть залишати коментарі
Зареєструйте «Мабіла.Паспорт» або авторизуйтесь, якщо Ви вже зареєстровані.
Этот материал на русском языке Підписатися RSS
Якщо у вас є зауваження, доповнення, побажання, або ви виявили неточність у цьому матеріалі — повідомте редакцію.
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
Пошук
 

Останні новини

Актуальні теми

Мабила.Маркет.Рейтинг

Рейтинг мобильных телефонов по версии торговой системы «Мабила.Маркет»

1.

Про проект · Зворотній зв`язок · Експорт новин · Архів новин · Підписка на новини · Правова інформація

Русскоязычная версия |  Україномовна версія 

© «Мабіла», 2006—2011.
Усі права захищено.

bigmir)net TOP 100